15 اسفند 1394
شماره خبر: 159804

آغاز به کار سیستم هوشمند پارکومتر و پرداخت کرایه الکترونیک تاکسی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز به کار سیستم هوشمند پارکومتر و پرداخت کرایه الکترونیک تاکسی در کرج


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از آغاز به کار سیستم هوشمندسازی سیستم پارکومتر و پرداخت کرایه تاکسی در روز آینده با حضور مسئولان مدیریت شهری خبر داد.
احمد افضلی این خبر را اعلام کرد و افزود: این اقدام طی سال گذشته و جاری در معاونت حمل و نقل پیگیری شده و هم اکنون به نتیجه رسیده است تا با نصب سیستم های مذکور در شهر، شاهد ارتقاء و ساماندهی فعالیت های ترافیکی باشیم. وی، گفت: پروژه های پارکومتر هوشمند و پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی پس از بررسی، کارشناسی و بسترسازی مناسب توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل، جهت مدیریت پارک حاشیه ای و رفع معضل پول خرد تهیه و به بهره برداری رسیده است. این مسئول، خاطرنشان کرد: کنترل ترافیک شهر با سرعت بخشیدن به پرداخت کرایه تاکسی و ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور کاهش آلودگی هوا در کنار فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای رانندگان و نظایر آن از دیگر مزایای بکارگیری سیستم های هوشمند ترافیکی در سطح شهر می باشد.
به گفته افضلی، به همین منظور آیین بهره برداری از پروژه های مذکور روز آتی، یکشنبه 16 اسفندماه در محل خیابان شریعتی(عظیمیه) با حضور مدیران شهری برگزار خواهد شد. معاون شهردار در امور حمل و نقل و ترافیک، زمان برپایی مراسم بهره برداری از طرح های فوق را ساعت 13 عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود