17 اسفند 1394
شماره خبر: 159961

طرح استقبال از بهار در منطقه 5 کرج آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 طرح استقبال از بهار در منطقه 5 کرج آغاز شد


سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج از آغاز به کار ستاد استقبال از بهار در این منطقه با رویکرد شهروند مداری و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.
مرتضی شاه محمدی عنوان کرد: طرح استقبال از بهار در قالب بهسازی و مرمت آسفالت معابر، رنگ آمیزی جداول و آماده سازی بوستان های شهری در دستور کار حوزه عمران شهرداری منطقه 5 کرج قرار گرفته است. سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج افزود: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، جمع آوری نخاله، رنگ آمیزی خط کشی معابر و ساماندهی تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه هایی است که در این طرح اجرایی می شود. به گفته شاه محمدی، با توجه به تشدید فعالیت سازندگان غیر مجاز در تعطیلات رسمی از ابتدای سال جدید، افزایش اکیپ های نظارتی و تشدید گشت زنی ها در راستای صیانت ازحقوق شهروندی و رقم زدن بهاری توام با آرامش و امنیت در دستور کار عوامل حوزه کنترل و نظارت منطقه 5 شهرداری کرج قرار گرفته است. این مسئول با اشاره به بهسازی فضای سبز میادین، بوستان ها و معابر اصلی اظهار داشت: با توجه به اینکه بوستان های سطح شهر از جمله مکان هایی است که هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران می باشند رسیدگی به مشکلات این بوستان ها از جمله نظافت و رفع مشکلات سرویس های بهداشتی و وسایل بازی کودکان، رنگ آمیزی مبلمان و سطل های زباله و همچنین تامین روشنایی پارک ها در قالب طرح استقبال از بهار در این منطقه انجام می شود.
وی همچنین از نصب تابلو اسامی خیابانها و معابر اصلی در سطح منطقه 5 شهرداری کرج خبر داد و گفت: نظافت و شستشوی خیابان ها و لایروبی کانال های سطح شهر نیز از دیگر اقدامات و برنامه های در دست اقدام این منطقه برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است. سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: غبار روبی و عطر افشانی امامزاده محمد(ع)، بر پایی سفره هفت سین، نصب بنر خیرمقدم به مسافران نوروزی و همچنین انتشار پیام نوروزی مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات این منطقه در آستانه سال جدید است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود