26 اسفند 1394
شماره خبر: 160350

برخی اقدامات دوره چهارم شورا با مجموع دوره های گذشته برابری می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخی اقدامات دوره چهارم شورا با مجموع دوره های گذشته برابری می کند


شهردار کرج، برخی اقدامات دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج را در مقایسه با مجموع فعالیت های شوراهای اسلامی شهر در دوره های گذشته برابر ارزیابی کرد و گفت: فعالیت های بسیار شاخصی در حوزه عمرانی شهر طی دو سال گذشته انجام شده است.
فرمانده و اعضای شورای حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا(ع)، فرماندهان پایگاه های تابعه و مدیران ارشد شهرداری کرج گرد هم آمدند تا آخرین جلسه حوزه 8 بسیج کارمندی با حضور شهردار ایران کوچک و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با حال و هوایی بهاری تر برگزار شود. بسیجیان شهرداری ایران کوچک با حضور در سالن جلسات طبقه یازدهم ساختمان شهرداری مرکز، یک سال فعالیت بی دریغ این حوزه را با انتخاب پایگاه نمونه، به پایان رساندند. فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژادفلاح و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج که در این مراسم حضور داشت، در گفته هایی کوتاه، با اشاره به فعالیت جهادی و بسیجی وار شهرداری این کلانشهر در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: بسیج شهرداری کرج با برخورداری از نیروی انسانی پربار و ارزشی، گام های بلندی را در راستای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری برداشته و کوشیده است با حضور در همه عرصه ها، اثری ماندگار و پایا از خود به جای بگذارد. سعید فیروزگاه اظهار داشت: در سال گذشته به رغم محدودیت های بسیار زیاد مالی و درآمدی، سالی پررونق را از حیث اقدامات عمرانی برای شهر رقم زدیم که امید است با تداوم این اقدامات در سال آتی، شاهد پیشرفت شهر در همه حوزه ها باشیم. وی با تجلیل از عملکرد فرماندهی حوزه 8 بسیج شهرداری کرج و پایگاه های تابعه، عضویت گسترده نیروهای این دستگاه در بسیج را به منزله وجود نگرش ارزشی و ولایت مدار و رویکرد جهادی آنان ارزیابی کرد و ادامه داد: بسیج شهرداری کرج در سال های اخیر فعالیتی پررنگ و برجسته داشته که این تلاش قابل تقدیر و تحسین است.
برخی اقدامات دوره چهارم شورا با مجموع دوره های گذشته برابری می کند
شهردار کرج نیز در این مراسم با اشاره به گفته های رئیس کمیسیون عمران در خصوص ارتقای فعالیت های عمرانی مدیریت شهری کرج در دو سال گذشته، اذعان داشت: این تحولات جز با حمایت شورای اسلامی شهر میسر نمی شد چنان که با اعتماد این بخش و صدور مجوز دریافت تسهیلات توانستیم در سال جاری، بسیاری از پروژه های ناتمام و مورد نیاز شهر را به پایان رسانیده یا آغاز کنیم. علی ترکاشوند، با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرج همگی از خانواده های بسیجیان و ایثارگران هستند، وجود تفکر بسیجی در این مجموعه را موجب پیشرفت در بسیاری از امور مربوطه ارزیابی کرد و گفت: برخی از مصوبات و فعالیت هایی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر انجام گرفته با عملکرد مجموع دوره های گذشته این شورا برابری می کند. وی فعالیت های بسیج حوزه 8 شهرداری کرج را مورد تایید و تجلیل قرار داد و از انتخاب پایگاه شهید سلطانی، به عنوان پایگاه نمونه سال 94 از پایگاه های تابعه حوزه 8 خبر داد و افزود: بسیج بخصوص در ایام اربعین حسینی و با تشکیل ستاد اربعین که خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) را به عهده داشتند، اثری مطلوب از خود به جای گذاشت. ترکاشوند، اذعان داشت: اعضای بسیج و نیروهای این دستگاه به رغم شرایط حاکم بر منطقه و جو کشور عراق، در ایام اربعین در ستاد مربوطه حاضر شده و به زائران حرم حسینی(ع) خدمت رسانی کردند.
شهردار، از دیگر فعالیت های شاخص بسیج شهرداری کرج را در اجرای مراسم هفته بسیج و دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: همچنین برپایی مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که با قوت و قدرت قابل توجهی برگزار شد، از فعالیت های شاخص در کارنامه بسیج شهردای ایران کوچک است.
این مسئول، ساخت اردوگاه در مجتمع شهید باکری برای برگزاری اردوهای راهیان نور را از مصوبات بسیار خوب شورای شهر کرج ارزیابی کرد که مقرر شد با اختصاص مبلغی معادل هشت میلیارد تومان احداث شود. وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: مدیریت شهری کرج با نظر به همین امر رهبری برای ساخت این مجتمع اقدام کرده است. شهردار، صدور مجوز برای تغییر کاربری مجتمع ولیعصر(عج) و کلینیک درمانی شهید کلانتری را از دیگر خدمات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری عنوان کرد که بر همین اساس مقرر شد به جای مجتمع های فوق، یک دی کلینیک مجهز توسط سپاه احداث شود. سرهنگ غلام قربانی؛ فرمانده حوزه 8 بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) نیز در این همایش طی سخنانی کوتاه با تقدیر از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار کرج از بسیج و فعالیت های آنان، ضمن تجلیل از همه فرماندهای پایگاه های تابعه و نیروهای بسیجی مدیریت شهری، انتخاب این حوزه به عنوان حوزه برتر را نتیجه تلاش های مضاعف و عملکرد مطلوب همه بسیجیان مجموعه ارزیابی کرد. لازم به ذکر است به منظور تجلیل از همراهی و حمایت مجموعه مدیریت شهری کرج از فعالیت های ستاد عتبات عالیات استان، مسئول این ستاد که در مراسم حضور داشت لوح تقدیری را از جانب تولیت حرم امام حسین(ع) به شهردار کرج تقدیم کرد. همچنین لوح تقدیر فرماندهان برتر پایگاه های بسیج شهرداری با حضور رئیس کمیسیون عمران و شهردار کرج به افراد اهدا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود