10 فروردین 1395
شماره خبر: 160485

تحقق بانکداری الکترونیک زمینه ساز کاهش مشکلات ترافیکی شهر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحقق بانکداری الکترونیک زمینه ساز کاهش مشکلات ترافیکی شهر است


قائم مقام شهردار کرج، تحقق بانکداری الکترونیک را زمینه ساز کاهش مشکلات ترافیکی شهر خواند و افزود: تقویت سیستم های بانکی و فراهم آوردن شرایط آسان دسترسی مشتریان از طریق سیستم های الکترونیکی به خدمات بانکی نقش موثری در تحقق این مهم دارد.
محمدرضا رضاپور با بیان اینکه، تاکنون شهرداری ها و بانک شهر با تعامل و همکاری های دو سویه در راستای تحقق اهداف کلان شهری که توسعه همه جانبه شهر و تامین رفاه شهروندان از مهمترین آنها است، گامهای موثری برداشته اند، عنوان کرد: بانک شهربه منظور تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‎ها و مخارج شهر با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور آغاز به فعالیت کرد و اکنون پس از گذشت پنج سال از زمان تاسیس و تبدیل شدن از موسسه مالی و اعتباری به بانکی مستقل، توانسته دایره مشتریان داخلی و خارجی را افزایش دهد و با معیارهای جهانی نیز سازگار شود. وی با اشاره به خدمات دهی گستره بانک شهر در طول سال عنوان کرد: خدمات دهی توسط این سیستم بانکی در ایام تعطیل نوروز 95 نیز بصورت کارآمد و رضایت بخشی ادامه یافته است؛ اکنون نیز مسافران نوروزی و همشهریان به آسانی از خدمات این بانک بهره مند می شوند. رضاپور اظهارداشت: طبق سیاست گذاری های بانک شهر، همه ظرفیت و پتانسیل های موجود در این سیستم بانکی اعم از نیروی انسانی و تجهیزات از روز بیست و نهم اسفندماه سال گذشته در راستای ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان آماده شدند؛ اقدامات این بانک تا پایان تعطیلات نوروز و پس از آن نیز طی ایام سال ادامه خواهد یافت. وی، عنوان کرد: سرپرستى بانک شهر با دارا بودن هفت پیشخوان در شهرهای استان البرز واقع در مناطق، چهار راه طالقانى، میدان نبوت، آزادگان، خیابان ششم و سیزدهم رجایى شهر کرج، منظریه و فلکه پنجم فردیس و چهار پیشخوان دیگر در محمد شهر، مشکین دشت، هشتگرد و نظر آباد با تمام ظرفیت و هر کدام با دو راهبر، هر روز تا ساعت 24 فعال بوده و به شهروندان و مسافران نوروزى خدمات ارایه می کنند. رضاپور با یادآوری اینکه که هیچیک از سامانه های این بانک تا امروز حتى یک دقیقه نیز متوقف نشده است، اظهارداشت: خدمات بانکی توسط بانک شهر به نحو مطلوب به مشتریان ارائه شده است. وی، گفت: شهرداری کرج نیز به عنوان یکی از سهامداران بانک شهر قدردان اقدامات صورت گرفته توسط این بانک در همه ایام سال به ویژه در ایام نوروز سال 95 می باشد.
کارآمدی بانک شهر در ارائه خدمات بانکی مشهود است
قائم مقام شهردار کرج با ارزیابی مثبت از کارآمدی بانک شهر در ایام نوروز امسال، اظهارداشت: ارائه خدمت به مردم در تمامى روزها و در تمامى ساعات مصداقی بر این گفته است؛ بانک شهر با بهره گیری از امکانات و تجهیزات برغم حجم کاری بالا در همه ساعات روز فعال بوده است و این خود حاکی از برداشن گامی مهم در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و متقاضیان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود