15 آذر 1391
شماره خبر: 16068

لزوم وجود مدیریت در بحث اکولوژیکی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم وجود مدیریت در بحث اکولوژیکی

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بر لزوم وجود مدیریت در بحث اکولوژیکی و زیست محیطی این کلانشهر تاکید کرد و گفت: برخی از مناطق خشک کرج در فصل تابستان قابل تحمل نیست.
عباس زارع به عدم اجرای سیاستهای واحد در شهرهای شهرستان کرج اشاره کرد و اظهار داشت: شهرهایی مانند کمالشهر، محمدشهر، مشکین دشت، گرمدره و خود شهرستان کرج دارای ظرفیتهای عظیم در حوزه فضای سبز هستند که باید با هماهنگی و همدلی از تمامی این پتانسیلها بهره برد. وی به وجود منابع عمده ای از باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان کرج اشاره کرد و افزود: استفاده صحیح از این منابع و ذخایر می تواند به بهبود و پایداری وضعیت اکولوژیکی منطقه کمک شایانی کند.
لزوم اجرای سیاستهای واحد در مجموعه مدیریت شهری
این مسئول عنوان کرد: در این زمینه اجرای سیاستهای واحد در مجموعه مدیریت شهری می تواند به مدیریت بحث اکولوژیکی و زیست محیطی کلانشهر کرج کمک کند. زارع ادامه داد: در واقع برخی از مناطق کرج به لحاظ آب و هوایی در فصل تابستان غیرقابل تحمل و این نشان دهنده این است که وضعیت معتدل آب و هوایی کم کم جای خود را به منطقه خشک می دهد.
بیابان زایی به شمال کرج در حال گسترش است
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بر بیابان زدایی در این کلانشهر تاکید کرد و یادآور شد: بیابان زایی از جنوب شهرستان و استان به سمت شمال در حال گسترش است که باید این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد و راه چاره ای برای آن بیاندیشند. وی اظهار داشت: در صورت عدم توجه به این مهم، در آینده دچار خسارات شدید و عواقب جبران ناپذیری در وضعیت اکولوژیکی کرج می شویم که گذشته باغشهری این کلانشهر را زیرسئوال می برد.
مدیریت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود