22 فروردین 1395
شماره خبر: 160927

سیل عظیم بازدیدكنندگان از جشنواره لاله ها در باغ گلهای كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سیل عظیم بازدیدكنندگان از جشنواره لاله ها در باغ گلهای كرج


مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از استقبال پرشور و بی نظیر شهروندان از جشنواره لاله هایی که هم اکنون در باغ گلهای بوستان شهید چمران در حال برگزاری است، خبر داد.
حمیدرضا عسگری با اعلام این مطلب اظهار داشت: جشنواره لاله های کلانشهر کرج از چهارشنبه 18 فروردین در محل باغ گلهای پارک شهید چمران آغاز شده و تا سوم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی افزود: پس از 3 روز از برگزاری این جشنواره، تعداد بسیار زیادی از شهروندان در محل باغ گلهای پارک شهید چمران حضور یافتند و به بازدید از بخشهای مختلف جشنواره لاله ها پرداختند که این میزان بازدید تاکنون بی نظیر بوده است. این مسئول عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه، تعداد بازدید شهروندان از جشنواره لاله ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد که در این راستا از شهروندان درخواست می شود که بازدید از باغ گلها را به ساعات پایانی روز موکول نکنند. عسگری ادامه داد: با توجه به بازدید شهروندان در ساعات ترافیک و شلوغی خیابانها، ترافیک سنگینی در محدوده پارک شهید چمران به خصوص میدان امام حسین(ع) به وجود می آید که شهروندان باید از آوردن هرگونه وسیله نقلیه شخصی خودداری و با خودوهای عمومی تردد و با پلیس راهور همکاری های لازم را داشته باشند. مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: امسال جشنواره لاله ها در حالی برگزار می شود که علاوه بر افزایش مدت زمان برگزاری آن، طراحی های منحصر به فرد نیز شهروندان را جذب کرده است. وی در ادامه به انعکاس ویژه جشنواره لاله های کرج در رسانه های ملی اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما، شبکه های سراسری و شبکه استانی البرز، خبرگزاری ها، روزنامه های کشوری و محلی تاکنون اخبار مطلوبی را از این رویداد بزرگ انعکاس داده اند. این مسئول اعلام کرد: با توجه به تبلیغات گسترده برگزاری جشنواره لاله ها، تعداد بسیار زیادی از شهروندان شهرهای همجوار اعم از تهران، شهریار، اسلامشهر و ... نیز در باغ گلها حضور یافتند و به بازدید از بخشهای مختلف جشنواره پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود