25 فروردین 1395
شماره خبر: 161155

شهردار کرج و مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تقدیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهردار کرج و مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تقدیر شدند


رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اهدا لوحی از شهردار کرج و مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج تقدیر کرد.
متن تقدیر نامه ها به شرح ذیل است:
جناب آقای ترکاشوند
شهردار محترم کرج
با توجه به اقدامات موثر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج که با هدایت و حمایت جنابعالی و همکاری و همراهی سایر عوامل مرتبط از جمله معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، صندوق کارآفرینی امید استان البرز، شرکت تعاونی تاکسیرانی کرج، مراکز اسقاط و بازیافت، وارد کنندگان خودرو، شرکت ایران خودرو و نمایندگی های مجاز آن در شهر انجام شده است، بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه در زمینه اجرایی شدن "طرح ویژه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرج با تسهیلات قرض الحسنه" تقدیم میدارم. از در گاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن جناب در راستای دستیابی به اهداف عالیه زیست محیطی و ارتقاء کیفیت حمل و نقل شهری را مسئلت دارم.
مهدی نیکدار
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور
****
جناب آقای اسکندری
مدیر عامل محترم سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج
با توجه به اقدامات موثر آن سازمان که با مدیریت و نظارت جنابعالی و همکاری و همراهی شهردار محترم شهر و سایر عوامل مرتبط انجام شده است بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه در زمینه اجرایی شدن "طرح ویژه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرج با تسهیلات قرض الحسنه" تقدیم میدارم. از در گاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن جناب در راستای دستیابی به اهداف عالیه زیست محیطی و ارتقاء کیفیت حمل و نقل شهری را مسئلت دارم.
مهدی نیکدار
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود