18 بهمن 1390
شماره خبر: 4787

افزوده شدن 500 دستگاه تاکسی به سهمیه ناوگان تاکسیرانی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 افزوده شدن 500 دستگاه تاکسی به سهمیه ناوگان تاکسیرانی کرج

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از افزوده شدن 500 دستگاه تاکسی به سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج خبرداد.
کریم افشار در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با یادآوری جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی با ورود 850 دستگاه تاکسی به چرخه حمل و نقل دورن شهری عنوان کرد: با تلاش و اهتمام سازمان و پیگیری های مجدانه 500 دستگاه تاکسی به سهمیه توسعه ناوگان اضافه شد. وی عنوان کرد: سهمیه جدید در ادامه سهمیه سال 90 تاکسیرانی در خصوص اجرای طرح توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی، به کرج تعلق یافته است. این مسئول، خودروهای سهمیه جدید طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی را شامل، سمند، پژوه 405 و روآی سال ذکر و عنوان کرد: به منظور تسهیل در شرایط خرید متقاضیان، خودروهای روآ به صورت نیمه نقدی و پرداخت هشت میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان ارائه می شود.
افشار اظهارداشت: ورود این تعداد تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کرج حاکی از جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج است. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی با اشاره به استقبال شهروندان در استفاده از تاکسی های درون شهری گفت: سازمان تاکسیرانی کرج با لحاظ کردن این مهم نسبت به افزایش سهمیه ناوگان اقدام کرده است.
افشار با اشاره به گستردگی شهر کرج و انجام روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط ناوگان تاکسیرانی، تاکید کرد: تلاش برای افزایش سهمیه توسعه ناوگان کرج با توجه به این مهم صورت گرفت. مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافرین هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت دار سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم به شکل جدی از سوی مسئولان این سازمان پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود