29 فروردین 1395
شماره خبر: 161331

مدیریت جهادی در طرح های عمرانی مناطق نهادینه شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت جهادی در طرح های عمرانی مناطق نهادینه شده است


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه 11 این کلانشهر از روند خدمات رسانی و پروژه های در حال اجرای این منطقه بازدید کرد.
سعید فیروزگاه با حضور در منطقه 11 شهرداری کرج از طرح تعریض کمربندی خط 4 حصار و ساختمان اداری در حال ساخت این منطقه بازید کرد و روند اجرای این عملیات های عمرانی را مورد بررسی قرار داد.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج همچنین با حضور در واحدهای خدمات رسان منطقه 11 شهرداری این کلانشهر از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و با توضیحات مدیر منطقه از اقدامات و طرح های عمرانی در زمینه ترافیک، فضای سبز و بهسازی معابر آگاه شد. عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه از عملیات اجرایی ایجاد رمپ خروجی بلوار خلج آباد و دسترسی مستقیم به مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج بازدید و با مثبت ارزیابی کردن پیشرفت پروژه و روند اجرای آن در سال جاری از حسن توجه مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پیشبرد طرح های عمرانی قدردانی کرد. فیروزگاه اجرای طرح مذکور را در کاهش ترافیک ورودی شهر بسیار موثر ارزیابی کرد و بهره برداری از آن را با صرف حداقل هزینه نشان از درایت و مدیریت جهادی که در منطقه 11 شهرداری کرج نهادینه شده است ارزیابی کرد. گفتنی است طی این بازدید مهدی فاطمی، مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در تشریح پروژه در حال ساخت ساختمان اداری منطقه گفت: ساختمان قدیمی به لحاظ فقر امکانات پاسخ گوی نیاز شهروندان نبوده که این موضوع مانع بازدهی مطلوب و خدمت رسانی به شهروندان می شد. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان این بازدید همچنین به عملیات اجرای رمپ خروجی بلوار خلج آباد و دسترسی مستقیم به مسیر شرق به غرب اتوبان تهران کرج اشاره کرد و از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این پروژه خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود