29 فروردین 1395
شماره خبر: 161337

5 هزار مترمربع از جداره های منطقه 9 کرج بهسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

5 هزار مترمربع از جداره های منطقه 9 کرج بهسازی شد


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون بیش از پنج هزار مترمربع از جداره های سطح منطقه با اجرای عملیات رنگ آمیزی و امحاء تبلیغات غیر مجاز ساماندهی شدند.
حسین عطایی عنوان کرد: اداره زیباسازی منطقه 9 شهرداری کرج در راستای اجرای برنامه کاری سال جدید با اجرای نقاشی دیواری، مرمت و بازسازی مبلمان شهری و همچنین حذف اغتشاشات بصری از نمای شهری سال نو را آغاز کرده است. سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: اجرای بیش از دو هزار متر مربع نقاشی دیواری در بلوار های علامه جعفری، دانش آموز، چهار راه کارخانه قند و چهار راه آیت الله طالقانی از جمله اقدامات این حوزه می باشد که از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفته است. عطایی در ادامه همچنین از انجام عملیات امحاء سه هزار متر مربع از جداره های سطح منطقه خبر داد و گفت: اداره زیباسازی منطقه 9 شهرداری کرج با توجه به دستورالعمل های سازمان زیباسازی شهرداری این کلانشهر اقدام به رنگ آمیزی دو هزار و 200 متر مربع از رفیوژهای معابر اصلی منطقه کرده است.
این مسئول یادآور شد: عملیات مذکور در خیابانهای شهید بهشتی، مظاهری، میدان شهداء، بلوار بلال و المان های میدان شهداء و توحید انجام شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا و با هدف زیباشدن فضای شهری اداره زیباسازی منطقه 9 شهرداری کرج اقدام به نور پردازی بیش از 40 شعله از چراغهای پایه کوتاه در بلوار طالقانی جنوبی حد فاصل چهار راه طالقانی و چهار راه هفت تیر کرده است و همچنین ترمیم و رفع نواقص نور پردازی و روشنایی تعداد 20 شعله در زیر گذر البرز هم اجرایی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود