5 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161706

عملیات بهسازی بلوار بیهقی در منطقه 7 کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات بهسازی بلوار بیهقی در منطقه 7 کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از اتمام عملیات بهسازی و بازسازی حاشیه بلوار بیهقی در این منطقه در متراژی بالغ بر 800 متر مربع خبر داد.
علیرضا کیان با اعلام این مطلب عنوان کرد: با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی محیط و منظر شهری، بازسازی معابر بوستانها و فضاهای سبز منطقه 7 شهرداری کرج در دستور کار حوزه فضای سبز منطقه قرار گرفته است. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج افزود: بر این اساس حدود 765 مترمربع عملیات کاشت گلهای رز و درختچه، 27 متر مربع گل ثابت پوششی و 88 اصله نهال در بلوار بیهقی انجام شده است.
کیان، ایجاد فضای سبز شهری و توسعه آن را از ضرورت های مهم مدیریت شهری خواند و گفت: مدیریت فضای سبز شهری تمامی مراحل ارزیابی، طــراحی و کاشت متناسب با محـل را برعهده دارد و نظارت در حفـظ و نگهداری آن نیز برعهده مردم می باشد که این مهم نیز شاخص اصلی فعالیت های فضای سبز شهرداری منطقه 7 کرج است. این مسئول در پایان بیان کرد: فضای سبز شهری به عنوان بخش جاندار محیط شهری، مكمل بخش بی‌جان شهر است كه در سلامت روحی و روانی شهروندان نقش بسزایی دارد و حوزه فضای سبز منطقه 7 شهرداری کرج هم به دنبال اجرایی كردن پروژه‌هایی است تا با ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان آنها را از سرانه های فضای سبز بهره‌مند نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود