4 مهر 1394
شماره خبر: 149757

4 هزار اصله درختچه و 2 هزار گل پوششی بلوارهای بیهقی و موذن را زینت بخشیدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

4 هزار اصله درختچه و 2 هزار گل پوششی بلوارهای بیهقی و موذن را زینت بخشیدند


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در تشریح عملکرد 5 ماهه اخیر حوزه فضای سبز این منطقه به اقدامات صورت گرفته در بلوارهای بیهقی و موذن اشاره کرد.
علیرضا کیان عنوان کرد: در 5 ماه ابتدای سال جاری، حوزه فضای سبز منطقه 7 شهرداری کرج اقدامات گسترده ای را در راستای افزایش سرانه و حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه اجرایی کرده است.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری به منظور انتقال آب خام در 700 متر، کاشت بیش از 2 هزار و 100 گل ثابت پوششی و کاشت بیش از 350 عدد درختچه از جمله اقداماتی است که در بلوار بیهقی صورت گرفته است. کیان افزود: کاشت 99 اصله درخت، اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی با استفاده از 120 دستگاه خاور نیز در بلوار بیهقی منطقه 7 شهرداری کرج اجرایی شده است. این مسئول در ادامه به فعالیت های صورت گرفته در بلوار موذن اشاره کرد و گفت: در مدت مذکور کاشت بیش از 4 هزار و 600 اصله درختچه در این بلوار صورت گرفت و عملیات جدولگذاری اطراف 100 اصله درخت انجام شد. اجرای عملیات تایل گذاری در 200 مترمربع، خاک برداری و کود دهی با استفاده از 40 دستگاه نیسان از دیگر مواردی بود که مدیر منطقه 7 شهرداری کرج به عنوان اقدامات حوزه فضای سبز این منطقه به آنها اشاره کرد. وی در پایان تاکید کرد: رعایت معیارها و استانداردهای توسعه عرصه‌های سبز امری ضروری است و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در گستره زندگی شهرنشینی، ایجاد فضای سبز وسیع از نیازهای ضروری شهری به شمار می آید که باید در برنامه ریزی های شهری مورد توجه مسئولان ارشد قرار بگیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود