18 آذر 1391
شماره خبر: 16192

برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف در پارك بانوان كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف در پارك بانوان كرج

سپیدار آنلاین: مدير روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرج از برگزاري كلاس هاي آموزشي در باغ جهان (پارك بانوان) خبر داد.
حميد رضا عسگري ايروبيك، پيلاتس، آموزش تنيس روي ميز، يوگا و آموزش شطرنج را از كلاس هاي آموزشي ورزشي در آذر ماه جاري اعلام كرد. اين مسئول ديگر كلاس هاي برگزار شده را در زمينه موضوعات روانشناسي، آموزش بافتني، مراقبت هاي پوست و زيبايي، بهداشت زنان و مامايي، روانشناسي و پيشگيري از بلاياي طبيعي عنوان كرد. وي با اشاره به برنامه كلاس هاي برگزار شده در آذر ماه جاري، ايروبيك با مربيگري حسيني را همه روزه از ساعت 6:30 دقيقه تا 7:30 دقيقه صبح ذكر و عنوان كرد: اين كلاس در روزهاي فرد از ساعت 7:30 تا 8:30 صبح با مربيگري جاهد برگزار مي شود. مدير روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرج، با بيان اينكه كلاس آموزش تنيس روي ميز روزهاي دوشنبه و سه شنبه برگزار مي شود، برگزاري اين كلاس ها را در روزهاي دوشنبه با مربيگري شريفي ساعت 8 تا 9:30 صبح و در روزهاي سه شنبه با آموزش خداوندي ساعت 8 تا 9 صبح عنوان كرد. عسگري با اشاره به اينكه كلاس هاي پيلاتس( درمان كمردرد مزمن) در روزهاي فرد برگزار مي شود، شروع آن را ساعت 9:30 صبح اعلام كرد و افزود: اين كلاس ها با حضور جاهد مربي اين رشته برگزار مي شود. اين مسئول برگزاري كلاس هاي يوگا را با آموزش، يادگاري در روزهاي چهارشنبه عنوان كرد و افزود: اين دوره صبح ها از ساعت 8 تا 10 صبح برگزار مي شود. وي آموزش شطرنج را با تدريس خداوندلو در روزهاي جمعه و ساعت 8 تا 9 صبح جمعه ذكر و عنوان كرد: تمام كلاس هاي ورزشي باغ جهان صبحها برگزار مي شود. مدير روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري كرج با اشاره به اينكه كلاس هاي روانشناسي در روزهاي يكشنبه، دوشنبه و پنج شنبه برگزار مي شود، آموزش در روزهاي يكشنبه را توسط سعادت و آموزش در روزهاي دوشنبه و پنج شنبه را توسط زارعيان دانست و افزود: اين كلاس ساعات 9 تا 11 برپا مي شود. عسگري، آموزش بافتني را در روزهاي يكشنبه و سه شنبه ساعت 10:30 تا 12 ظهر و توسط مربي مربوطه ، بيان كرد و افزود: كلاس مراقبت هاي پوست و زيبايي توسط جواهري در روزهاي دوشنبه و ساعت 9 تا 11 صبح برگزار مي شود. اين مسئول با اشاره به اينكه كلاس بهداشت زنان و مامايي در روزهاي چهارشنبه ساعت 9 تا 11 و با آموزش تهراني برگزار مي شود، اظهار داشت: كلاس هاي پيشگيري از بلاياي طبيعي توسط بيات و در روزهاي دوشنبه ساعت 9 تا 11 برپا مي شود.



منبع: کامنا

ميهمان
پاسخ 29/10/1393 - 09:57 mahtab
با سلام و تشکر به خاطر فراهم کردن این امکانات ، خواهشمندم برنامه باغ های بانوان به گونه ای طراحی شود که بانوان کارمند نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند. کلیه آموزش ها در ساعات اداری است و در شش ماهه دوم سال ساعت 5 باغ بانوان تعطیل میشود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود