8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161926

400 هزار نفر از جشنواره لاله های كرج بازدید كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

400 هزار نفر از جشنواره لاله های كرج بازدید كردند


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اتمام جشنواره لاله های این کلانشهر خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 400 هزار نفر طی 19 روز برگزاری، از این جشنواره بازدید کردند.
محمدرضا زین العابدینی با اعلام این مطلب اظهار داشت: جشنواره لاله های کلانشهر کرج از 18 فروردین لغایت 5 اردیبهشت در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران برگزار و با استقبال چشمگیر و پرشور شهروندان روبرو شد. وی افزود: در این جشنواره حدود 270 هزار بلیط ورودی فروخته شد و علاوه بر این، 21 هزار و 400 دانش آموز کرجی و استان البرز و سایر شهرهای همجوار همچنین کودکان کار – اعضای انجمن معلولان استان البرز – اعضای انجمن بیماران تهی دست، امدادگران هلال احمر – قرآن آموزان و در بخش دیگری خانواده بزرگ شهرداری کرج نیز از این جشنواره به صورت رایگان بازدید کردند.
این مسئول با اشاره به ایجاد ترافیک در ساعات اوج حضور مردم در بوستان شهید چمران و باغ گلها عنوان کرد: استقبال مردم غیرقابل پیش بینی و بسیار چشمگیر بود که این حضور هزاران نفری به تبع مشکلات ترافیکی را برای ساکنان محله امام حسین(ع) و ساسانی به وجود آورده بود که از تمامی آنها عذرخواهی می شود.
شهروندان نظرات و پیشنهادات برای جشنواره لاله ها را به سازمان پارکها اعلام کنند
زین العابدینی ادامه داد: استقبال پرشور شهروندان ما را بر آن داشت که 2 روز مدت زمان برگزاری جشنواره را تمدید کنیم که این اقدام همراه با تخفیف محصولات ارائه شده بود. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: از شهروندانی که امسال از جشنواره لاله های کرج بازدید کردند، درخواست می شود که برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره لاله ها در سالهای آینده و رفع مشکلات احتمالی، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای ارتقای کیفیت جشنواره به سازمان اعلام کنند.
دربهای باغ گلها به روی شهروندان باز است
وی با اشاره به اتمام جشنواره لاله های سال 95 اعلام کرد: برغم اتمام زمان برگزاری این جشنواره، هم اکنون باغ گلها زیبایی خاص خود را دارد و گلهای لاله همچنان در این باغ چشم نوازی می کنند. این مسئول اظهار داشت: شهروندانی که موفق به شرکت در جشنواره لاله ها نشدند، می توانند هم اکنون و روزهای آینده به باغ گلها مراجعه کنند و از طبیعت زیبای آن و لاله کاریهای موجود لذت ببرند.
جشن "پایان خوش لاله" در باغ گلها برگزار می شود
زین العابدینی افزود: طبق برنامه ریزی قرار است که در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 20:30 جشنی با عنوان "پایان خوش لاله" در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران برگزار شود که در آن هنرمندان مختلف حضور دارند و به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی می پردازند. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از همکاری شهروندان از مدیریت شهری برای برگزاری چنین جشنواره هایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در واقع حمایت شهروندان، انگیزه مسئولان را برای برگزاری هرچه بهتر چنین جشنواره هایی در سالهای آینده افزایش می دهد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود