11 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162102

رمز توسعه پایدار یک کشور در تجلی سرمایه انسانی کارآمد است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رمز توسعه پایدار یک کشور در تجلی سرمایه انسانی کارآمد است


عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد است، روز کارگر را به کارگران متعهد و پرتلاش تبریک گفت .
داوود وحیدی به مناسبت بزرگداشت روز کارگر طی انتشار پیامی، این روز را به این قشر زحمت کش تبریک گفت، در این پیام آمده است: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد. فرهنگ کار وکارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده اند. امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است،بتوانیم همه باهم بیش از گذشته قدردان زحمات این قشر زحمتکش جامعه باشیم.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان البرز و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمتکش تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود