12 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162198

شهرداری کرج در استاندارد سازی معابر موفق عمل کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج در استاندارد سازی معابر موفق عمل کرده است


معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به اینکه این دستگاه در استانداردسازی معابر 70 درصد موفق تر از سایر ارگانهای شهری و استانی عمل کرده است گفت: در این راستا سالانه 15 میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری کرج به مناسب سازی معابر تخصیص داده می شود.
فرج الله ایلیات عنوان کرد: شهرداری کرج در طراحی بوستان ها و معابر شهری، استانداردهای جهانی را که باید اجرایی شود در دستور کار قرار داده و این امر تنها به قشر خاصی از جامعه مربوط نمی شود.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات مناسبی در این حوزه در نظر گرفته شده بود، افزود: سالانه بیش از ۶۰ هزار متر از معابر در کرج استانداردسازی می شوند که طی این عملیات کفپوش و محل عبور نابینایان نیز پیش بینی می شود. ایلیات با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۱۵ میلیارد تومان در این حوزه توسط شهرداری کرج هزینه می شود، یادآور شد: در طراحی های جدید شهرسازی نیز توجه به این موضوع از الزامات بوده که این مهم باید توسط تمامی مناطق شهرداری و معاونت فنی و عمرانی رعایت شود. وی با تاکید بر اینکه در طرح های عمرانی و شهرسازی شهرداری کرج نگاه ویژه ای به معلولان می شود گفت: بازسازی معابر و طراحی های جدید برای استفاده این قشر از بوستان ها، معابر و ساختمان های اداری از جمله فعالیت هایی است که هم اکنون در این دستگاه در حال اجرا می باشد. این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت پیاده روهای شهری کرج نسبت به سال های گذشته از وضعیت مطلوب تری برخوردار می باشد، خاطر نشان کرد: این روند از سوی شهرداری کرج با جدیت پیگیری می شود تا استاندارد سازی معابر در تمامی نقاط شهر محقق شود. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با بیان اینکه اجرای این امر تنها به دستگاه شهرداری مربوط نمی شود و دستگاه های دیگر نیز در این حوزه سهیم هستند، گفت: شهرداری نسبت به سایر ادارات و سازمان های استان البرز حدود ۷۰ درصد موفق تر عمل کرده اما به طور مسلم باید بیش از این ها در این حوزه گام بردارد.
ایلیات در پایان تاکید کرد: سخت گیری شهرداری در حوزه صدور پایان کارها می تواند شتاب بیشتری به بحث استاندارسازی معابر شهری بدهد که این مهم نیز در شهرداری کرج بیش از پیش در جریان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود