23 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162868

احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی جزء برنامه های اصلی شورای چهارم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی جزء برنامه های اصلی شورای چهارم


رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم ترین اولویت های شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم است.
روح الله کیان ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، به تبیین رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم پرداخت و عنوان کرد: یکی از رویکردها و اولویت اعضای شورای اسلامی شهر کرج حفظ و احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی و توجه به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف بخصوص در موضوعات مدیرت شهری بوده است. وی با تاکید بر اجرای دقیق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تاکید شورای اسلامی شهر کرج بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه در محورهای کارآفرینی، صرفه‌جویی و مدیریت هرچه بهتر منابع و مصارف در شهرداری است. کیان، توجه به مدیریت هماهنگ توسعه شهری را یکی از دغدغه‌های همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر کرج برشمرد و افزود: داشتن نگاه جامع به شهر، باعث جلوگیری از تفرق سازمان‌ها و نهادها در برنامه‌ریزی ها، صرفه‌جویی در منابع و کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت کارها و سرعت بخشی به انجام اقدامات می شود؛ در نتیجه دستیابی به نظام مشارکتی برای تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های توسعه شهری را محقق می کند. وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های شورای شهر کرج توجه جدی به بخش سرمایه‌گذاری و مشارکتی با تأکید بر درآمد پایدار است که به طور جدی در حال بررسی می‌باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در راستای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، بتوانیم گام‌های مؤثری در برقرارسازی عدالت اجتماعی، گسترش و آبادانی شهر برداشته و خدمتگزاران شایسته‌ای برای شهروندان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود