26 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163001

کمیته درآمدی در منطقه 6 کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کمیته درآمدی در منطقه 6 کرج برگزار شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از تشکیل کمیته درآمدی در این منطقه به منظور تسریع در نحوه وصول مطالبات شهرداری، تعریف منابع درآمدی جدید و افزایش توان مالی شهرداری این منطقه برای ارائه خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان خبر داد.
عزیز صدرنژاد این مطلب را اعلام کرد و گفت: کمیته درآمدی منطقه 6 شهرداری کرج برای دومین بار در سال جاری به منظور برنامه ریزی های صحیح برای وصول مطالبات معوق در منطقه تشکیل جلسه داد.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج افزود: ارائه آمار دقيق صنوف فاقد پروانه كسب، ارسال مجدد پرونده مطروحه، بروز رسانی واحدهای صنفی و معرفي املاك نيمه كاره جهت محاسبه عوارض نوسازي با هماهنگي واحدهای خدمات شهر، نوسازي و درآمد از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. صدرنژاد در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند ردیف های درآمدی منطقه 6 شهرداری کرج خواستار جدیت مسئولان مربوطه در حوزه های حقوقی، اجرائیات، ماده صد، اصناف، نوسازی و درآمد نسبت به پیگیری وصول مطالبات معوق پرونده های ملکی شد. این مسئول بیان کرد: در جلسه کمیته درآمدی منطقه 6 شهرداری کرج اقدامات واحد اجرائیات مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد قطع انشعابات و اجرای احکام قضایی توسط واحد حقوقی نیز پیگیری و انجام شود. وی در پایان گفت: همکاری هر چه بیشتر حوزه های خدمات شهری و عمران منطقه 6 شهرداری کرج در راستای فیش های صادره به طور منظم و با برنامه ریزی از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور بود که در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود