27 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163079

ارتباطات به اندیشه و تفکرات انسانی وسعت بخشیده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارتباطات به اندیشه و تفکرات انسانی وسعت بخشیده است


رئیس شورای اسلامی شهر کرج، تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی در دستگاهی با کیفیت و جایگاه شهرداری ها را به منزله ایجاد مشارکت اجتماعی بیشتر و افزایش تعلق خاطر شهروندان در وهله نخست نسبت به شهر و پس از آن به عملکرد این دستگاه عنوان کرد.
محمود دادگو ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این بخش ها و با بیان اینکه ارتباطات به اندیشه و تفکرات انسانی وسعت بخشیده است، گفت: حاصل همه تلاش و عملکرد یک دستگاه، تحت تاثیر فعالیت روابط عمومی آن قرار دارد.وی، اظهار داشت: اگر دستگاهی توانمندی های خود را در قالب یک روابط عمومی قوی و منسجم به مخاطبان ارائه ندهد، این موفقیت ارزش و دوام چندانی نخواهد داشت و اگرچه مردم از برکات، آثار و نتایج آن بهره مند می شوند اما این عدم آگاهی، تاثیرات روانی و عوارض نامطلوبی را به همراه خواهد آورد. دادگو با اشاره به گفته های مقام معظم رهبری در خصوص ارائه دستاوردها و بیان اقدامات و فعالیت های ارزشمند دستگاه ها و مسئولان به مردم، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها سردمداران اجرای این دستور مقام عظمای ولایت بوده و مسئولیت اصلی ارائه این برنامه ها و عملکردها را به مردم بر عهده دارند. وی، مردم را حلقه مفقوده در بسیاری از اقدامات دستگاه ها خواند و افزود: تنها از طریق اطلاع رسانی موثر و دقیق می توان مردم را با اهداف سازمانی همسو و همراه کرد. رئیس شورای شهر کرج، با اشاره به عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل مدیریت شهری کرج، تلاش های این اداره کل را مورد تقدیر قرار داد و در عین حال فعالیت های انجام گرفته را نیازمند تقویت و حرکت به سمت دانش و علم روز عنوان کرد. این مسئول خاطرنشان کرد: بهره گیری از ابزارها و تکنیک های مختلف ارتباطی به منظور نیازسنجی، مخاطب شناسی و یافتن نقاط ضعف و قوت، مجموعه را در نیل به اهداف عالی یاری می رسانند. به گفته دادگو، در این رابطه روابط عمومي‌ها مي‌توانند با ارزيابي و انعکاس دیدگاه ها و خواسته های شهروندان تعیین کننده روش‌ها و نقص‌هاي دستگاه متبوع خود باشند.
وی، تاکید کرد: ضروری است، جایگاه این بخش در مناطق و سازمان های شهرداری کرج نیز ارتقاء یافته و مدیران با نگاهی نوین و جدی تر به وضعیت ارتباطات برون سازمانی بخش های تحت امر خود نظر بیاندازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود