موفقیت و دوام سازمانها در عرصهها تخصصی به عملکرد روابط عمومیها وابسته است
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: روابط عمومي ها می توانند در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزين شده است با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک در سازمانها و جاري ساختن روح روابط عمومی در كل سازمان كه با ایستایی و سکون منافات دارد، زمينه تحقق شعار سال را در سراسر ميهن اسلامي فراهم آورند.
مصطفی خدابین ا تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: امروزه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقش قابل توجهی دارند و در عصر ارتباطات روابط عمومی ها ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی به شمار می آیند. مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است. خدابین بیان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. این مسئول گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با نگاهی ویژه تر میتواند گامهای بلندتری را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. وی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع میتوان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول مدیریت های روابط عمومی در ایران ایجاد نماید و جایگاه مهم روابط عمومي را نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و اجرايي بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی منسجم تر کند.