28 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163191

تاخیر در راه اندازی قطار شهری روزانه نیم میلیارد تومان خسارت در پی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تاخیر در راه اندازی قطار شهری روزانه نیم میلیارد تومان خسارت در پی دارد


عضو شورای اسلامی شهر کرج در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور استاندار البرز برگزار شد، بیان کرد: تاخیر در راه اندازی قطار شهری کرج، بدون احتساب حقوق و دستمزد دست اندر کاران، روزانه حدود 500 میلیون تومان خسارت به شهر و مردم را در پی داشته است.
دویست و بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج، به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضاء این پارلمان شهری، استاندار البرز، شهردار و دیگر مسئولین شهرداری برگزار شد. محمد صادق باغستانی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، طی بیانیه ای، خواستار پیگیری و تعیین تکلیف قطار شهری کرج شد. در این بیانیه که خطاب به استاندار البرز توسط دکتر باغستانی قرائت شد، آمده است:
جناب آقای استاندار:
ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت جنابعالی و کلیه خادمان که در کسوت های مختلف به ایفای وظیفه می پردازند، آنچه که سبب شد، فرصت را غنیمت شمرده و یاد آوری و تاکید نمایم؛ موضوع بسیار مهم و استراتژیک قطار شهری است. شرح اتفاقات و روند اجرای پروژه قطار شهری کرج را همه بهتر از من می دانید و گزارش آن نیاز به مثنوی هفت من دارد که در حوصله ی این جلسه نمی گنجد، اما اگر فقط و فقط موضوع خسارت ناشی از تاخیر در راه اندازی و بهره وری از قطار شهری را محاسبه کنیم؛ روزانه حدود 500 میلیون و به عبارتی نیم میلیارد تومان خسارت تاخیر در راه اندازی این مهم متحمل شهر می شود و با محاسبه ی حقوق و دستمزد دست اندرکاران و هزینه های مربوطه روزانه حدود یک میلیارد تومان بر شهر و مردم هزینه وارد می گردد. این هزینه جدا از میزان زیانی است که مردم از ترافیک و اتلاف وقت ارزشمند و همچنین آلودگی هوا که در سال گذشته چندین روز مدارس و مهد کودک ها را به تعطیلی کشاند و سالمندان ما را خانه نشین کرد و همچنین هزینه های درمان ناشی از آلودگی هوا می باشد که جا دارد در راستای این موضوع خواب به چشمان ما مسئولین نیاید و تا حل شدن این معضل بیدار بمانیم. جناب آقای استاندار، از حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید و ریاست محترم شورای سازمان قطار شهری، همراه با سالها تجارب ارزشمند انتظار داریم اجازه ندهید و نگذاریم سرنوشت و منافع شهروندان در پیچ و خم اداری و موضوعات حقوقی و خدایی ناکرده تعاملات سیاسی قرار گیرد. انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل، این موضوع با دستان با کفایت حضرتعالی و همه دلسوزان و مدیران شهری، هرچه سریعتر انجام شود و مردم شاهد بهره برداری از قطار شهری کرج باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود