9 خرداد 1395
شماره خبر: 163871

بالغ بر سه هزار تن آسفالت صرف ساماندهی معابر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بالغ بر سه هزار تن آسفالت صرف ساماندهی معابر شد


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: با صرف بالغ بر سه هزار تن آسفالت، 24 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی منطقه ساماندهی شدند.
سید رضا فیض اظهار داشت: اداره عمران منطقه 4 شهرداری کرج طی هفته های گذشته عملیات تراش و روکش آسفالت را در برخی از معابر منطقه به اجرا در آورده است که تناژ مصرفی آسفالت در این عملیات سه هزار و 550 تن در مساحت 24 هزار متر مربع می باشد. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج بیان کرد: بر این اساس خیابان شهید نعمتی (قنبر آباد)، پیاده روی بلوار ارم، خیابان احد آباد و کوچه های فرعی، ورودی فاز 5، پیاده روی حاشیه باغ سیب، پیاده رو های قنبر آباد، بلوار ولیعصر(عج)، خیابان 401 تا 405 فاز 4 حد فاصل خیابان شهید گودرزی و بابایی با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت ساماندهی شدند.
فیض عنوان کرد: همچنین با همت اداره عمران منطقه 4 شهرداری کرج عملیات تراش و روکش خیابان ها و معابری که طی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته بودند در دستور کار قرار دارد و بزودی بر اساس اولویت های مشخص اجرایی می شود. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه اجرای اینگونه فعالیت های عمرانی زیر ساخت های منطقه را ساماندهی می کند، ادامه داد: جدول گذاری، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان های این از خواسته های به حق شهروندان و ساکنان بوده است که در حال حاضر با اجرای آن در سطح وسیعی از منطقه به ویژه مناطق محروم خواسته های شهروندان محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود