21 آذر 1391
شماره خبر: 16390

حل معضل ترافیک کرج نیازمند سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حل معضل ترافیک کرج نیازمند سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک است


سپیدارآنلاین: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: حل معضل ترافیک کرج نیازمند استفاده از سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک است.
مهرداد فیروزبخت امروز اظهار داشت: کرج هر روز شاهد رشد جمعیت و به تبع آن افزایش سفرهای دورن شهری و استفاده از وسایل نقلیه شخصی است که می‌طلبد با اجرای طرح‌های کارآمد معضل ترافیک در این کلانشهر مرتفع شود. وی ادامه داد: رشد بی‌اندازه جمعیت در این کلانشهر سبب شده است که کرج نیز همانند تهران با معضل ترافیک به ویژه در برخی از ساعات روز مواجه باشد که باید قبل از این که مشکلات و معضلات ترافیک بیش از این گریبان‌گیر مردم شود راهکارهای اساسی برای رفع این مهم از سوی مسئولان ذیربط اندیشیده شود. این مسئول با بیان این که ارائه طرح‌های ترافیکی کارآمد به منظور رفع معضلات ترافیکی شهر از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج است افزود: تحقق این مهم نیازمند همکاری‌های لازم از سوی مسئولان است.
بهره‌گیری از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک
فیروزبخت در ادامه یکی از راهکارهای اساسی به منظور کنترل ترافیک در این کلانشهر را استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سیستم می‌توانیم گامی مهم در جهت کاهش ترافیک در کرج برداریم. وی استفاده از چراغ‌های راهنمایی و دوربین‌های ترافیکی را از دیگر راهکارهای کاهش ترافیک در کرج دانست.
وی گفت: کرج با توجه به مهاجرپذیر نیازمند تدوین و طراحی برنامه‌های کاهش ترافیک است لذا می‌طلبد اقدامات کارشناسی برای رفع و کاهش این معضل از سوی کارشناسان انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود