11 خرداد 1395
شماره خبر: 164070

5 هزار مترمربع از جداره های منطقه 5 کرج امحاء و بهسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

5 هزار مترمربع از جداره های منطقه 5 کرج امحاء و بهسازی شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده و امحاء دیوار نوشته های تبلیغاتی در این منطقه با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع خبر داد.
مرتضی شاه محمدی با اشاره به اینکه داشتن شهری آراسته و زیبا آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورد اظهار داشت: شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا می توانند با روحیه ای کاملاً متفاوت امور روزمره خود را به اجرا درآورند. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: بر این اساس عملیات رنگ آمیزی جداره های شهری و امحاء دیوار نوشته ها با مساحتی بالغ بر پنج هزار مترمربع در محدوده بلوار 45 متری گلشهر، بلوار پونه شرقی، بلوار هوشیار، خیابان درختی و همچنین رنگ آمیزی کیوسک برق واقع در خیابان شایسته در بلوار 45 متری گلشهر به همت نیروهای واحد زیباسازی منطقه صورت گرفت.
شاه محمدی، هدف از اجرای این طرح را حذف آلودگي‌هاي بصري، آراستگي و زيباسازي منظر و محيط شهري، امحاي نوشته‌هاي غيرمجاز بر روي ديوارهاي شهر، ارتقای روحیه شهروندان، افزایش شادابی و نشاط در جامعه ذکر کرد. این مسئول رنگ آمیزی و ترمیم 30 عدد پایه تابلوهای اسامی معابر، جمع آوری بیش از 70 مورد بنر و داربست و همچنین آذین بندی ساختمان اداری، معابر و پلهای سطح منطقه را به مناسبت اعیاد شعبانیه از دیگر اقدامات واحد زیبا سازی منطقه 5 شهرداری کرج طی ماه گذشته برشمرد. وی در پایان ضمن اشاره به ادامه روند رنگ آمیزی تمامی دیوارهای فرسوده و امحاء دیوار نوشته های تبلیغاتی در سطح منطقه 5 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: در صورت انجام هرگونه دیوار نویسی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد و این امر با جدیت از سوی مسئولان ذیربط پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود