12 خرداد 1395
شماره خبر: 164166

مرکز توسعه توانمندسازی زنان و مادران در کرج راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مرکز توسعه توانمندسازی زنان و مادران در کرج راه اندازی شد


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مرکز توسعه توانمند سازی زنان و مادران برای نخستین بار توسط شهرداری کرج راه اندازی شد.
فاطمه اسکندری افزود:این مرکز بر اساس نیاز سنجی که انجام شده در مکان های فرهنگی شهرداری به وِیژه پارک های بانوان کارگاه ها و کلاس های آموزشی دایر شده است . این عضو شورا ادامه داد: این کلاس ها شامل فرزند پروری، خود اشتغالی، کار آفرینی، همسرداری و غیره است که براساس درخواست ها و نیاز سنجی بانوان فعال می شود. اسکندری با اشاره به اینکه تا کنون کلاس های آموزشی که در کرج برای بانوان دایر شده است بر اساس نیازهای آنان نبوده، اظهار کرد: کلاس های یاد شده بر اساس درخواست بانوان است که امیدواریم با برگزاری آن گام های موثری در ارتقای فرهنگ برداشته شود.
وی خاطر نشان کرد: این کلاس ها در حوزه های مختلف در مراکز فرهنگی و پارک های بانوان برگزار خواهد شد. اسکندری بیان داشت :امیدواریم بتوانیم با هم افزایی دستگاه های مختلف خروجی مثبتی از این مرکز بگیریم تا در گام های بعدی بتوانیم اقدامات موثرتری را انجام بدهیم. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه اندازی بازارچه خیریه برای زنان سرپرست خانوار گفت: این بازارچه با 51غرفه دایر شده است . وی بیان داشت: بازارچه خیریه اکنون به صورت آزمایشی و به مدت دو ماه دایر است و در صورتی که خروجی مناسبی داشت به بازارچه دائمی تبدیل می شود. رئیس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه افرادی که در بازارچه خیریه فعالیت می کنند از طرف بهزیستی البرز معرفی می شوند، گفت: غرفه هایی این بازارچه محصولات سنتی و صنایع دستی را ارائه می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود