13 خرداد 1395
شماره خبر: 164208

امام خمینی (ره) پایه های دیکتاتوری در جهان را به لرزه افکند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امام خمینی (ره) پایه های دیکتاتوری در جهان را به لرزه افکند


خزانه دار و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر کرج با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پایه های دیکتاتوری در جهان معاصر را به لرزه افکند و قلوب ستمدیدگان جهان را با نور ایمان روشن ساخت.
علی حاج کاظم ادامه داد: امام خمینی (ره) در شرایطی که دنیا از زورگویی ستمگران رنج می برد، علیه رژیم طاغوت قیام کرد و با حمایت انسانهای آزاده و غیور موفق به ثبت یک پیروزی تاریخی شد و نهال «انقلاب اسلامی» را با دستانِ مبارک خویش به زمین کاشت و سپس با اندیشه های قرآنی آن را آبیاری کرد. وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) هویت انقلابی و اسلامی را به کشورمان بازگرداند و مسیر تازه ای را برای ایستادگی در برابر ظالمان پیش روی ستمدیدگان جهان قرار داد، گفت: آشنایی نسل های سوم و چهارم انقلاب با اندیشه ها و آرمان های امام راحل یک ضرورت اساسی است و نباید اجازه دهیم که دشمنان انقلاب اسلامی قادر به فاصله انداختن بین مردم و مسئولان باشند. این مسئول ارشد شهری اذعان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ انقلاب اسلامی بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و برغم کوچ آن حضرت از دنیای مادی اما مستکبران و زورگویان عالم هنوز از نشر تفکرات و دیدگاه های ایشان هراس دارند و این مهم ضرورت آشنایی مضاعف نسل های جدید با اندیشه های ناب ایشان را آشکارتر می سازد. حاج کاظم در ادامه به فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی 15 خرداد نیز اشاره و اظهار داشت: هرچه داریم از خون مطهر شهداء داریم و امروز پس از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شاهد حضور جوانان در عرصه دفاع از حریم مقدس ولایت می باشیم و با حضور در کشور سوریه، در صحنه و عرصه ای دیگر به پیکار با دشمنان خدا و قرآن پرداخته اند.
وی همچنین گفت: عزیزانی که در جریان قیام خونین و تاریخی 15 خرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، از سربازان جان بر کف ولایت بودند که همراه با امام راحل در برابر رژیم طاغوت ایستادگی کرده و به قیام علیه بی بند و باری، ظلم و ستم و زورگویی های حاکمان خودکامه وقت برخاستند که یادشان گرامی و راه شان پررهرو باد. رئیس کمیته اجتماعی پارلمان محلی کرج در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در مراسمات بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، از درگاه خداوند برای طول عمر با عزت مقام معظم رهبری که جانشین به حق ایشان است، آرزو کرد و تعالی روز افزون انقلاب و سعادت و سلامت ملت شریف را خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود