13 خرداد 1395
شماره خبر: 164218

فعالیت های عمرانی در منطقه 2 کرج شتاب گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فعالیت های عمرانی در منطقه 2 کرج شتاب گرفت


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در تشریح عملکرد عمرانی این منطقه از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معابر در شهرک استاندارد، چهارراه کارخانه قند، خیابان مصباح و... خبر داد.
احمد رضا خلوصی اهم فعالیت های عمرانی منطقه 2 شهرداری کرج را در سطح شهر تشریح کرد و افزود: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان تعدادی از خیابان ها و معابر سطح منطقه با انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ساماندهی شد. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با بیان این که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تاثیر بسزایی در ایجاد شهری ایده آل دارد، اظهار داشت: بر این اساس عملیات لکه گیری و روکش آسفالت خیابان های شهرک استاندارد، ظلع شمالی پارک ملک، خیابان مصباح، چهار راه کارخانه قند، ورودی های بلوار ذوب آهن در سطح اجرایی شده است.
این مسئول با بیان اینکه عملیات لکه گیری آسفالت خیابان‌های ترک آباد به سمت قلمستان، خیابان علی اکبری و روکش خیابان کارخانه قند نیز در حال انجام است، بیان کرد: عملیات لکه گیری آسفالت دیگر معابر اصلی و فرعی منطقه 2 شهرداری کرج نیز بر اساس اولویت در دستور کار قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه چهره شهر با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می کند، تصریح کرد: عملیات لکه گیری، آسفالت و بهسازی معابر به لحاظ تاثیرگذاری بر چشم انداز و فضای ظاهری شهر هم مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری کرج است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات قابل قبول به شهروندان بوده که در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود