20 خرداد 1395
شماره خبر: 164257

برگزاری دو مرحله‌ای جشنواره ورزشی محلات کرج در سال جاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری دو مرحله‌ای جشنواره ورزشی محلات کرج در سال جاری


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دو مرحله ای جشنواره ورزشی محلات در سال جاری خبر داد.
حسین عربیان در نشست مشترک با مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج که به بهانه معرفی معاون ورزشی جدید این سازمان برگزار شد، افزود: اعتبارات مناسبی در حوزه ورزش از سوی مدیریت شهری و با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج صرف می شود و شهرداری در حد توان خود حامی فعالیت های ورزشی و قهرمانان بوده است. وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزشی محلات نیز از دیگر گام های اثرگذار مدیریت شهری کرج در تقویت ورزش همگانی و ایجاد نشاط در محلات مختلف شهر بوده است. عربیان با بیان اینکه علیرغم این همه فعالیت برند و نام شهرداری آنچنان که انتظار می رود دیده نمی شود، گفت: همانطور که فعالیت های عمرانی و ایجاد معابر و پل ها موجب آسایش عمومی می شود فعالیت های فرهنگی ورزشی شهرداری زمینه آرامش عمومی را به همراه دارد و باید آن را به خوبی منعکس کرد.
مشارکت ۴۰ هزار نفری شهروندان کرجی در جشنواره محلات
رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دو مرحله ای جشنواره ورزشی محلات در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره در فصل تابستان آغاز شده است و در تلاشیم در دوره چهارم حداقل ۴۰ هزار نفر را جذب این جشنواره کنیم. عربیان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در معاونت ورزشی سازمان، گفت: جعفر احمدی از قهرمانان ملی و چهره های پرافتخار ورزش البرز محسوب می شود و اضافه شدن وی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می تواند زمینه لازم برای تحقق اهداف این سازمان در ورزش را بیش از پیش فراهم کند. وی تصریح کرد: احمدی خود از بدنه ورزش است و به خوبی فضای کار در این محیط را می شناسد و به طور حتم حضور وی منجر به ارتباط بهتر سازمان با جامعه ورزش خواهد شد.
فقر سرانه های ورزشی در کرج
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج هم در این نشست با ابراز خرسندی از انتخاب جعفر احمدی به عنوان معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، گفت: کلان‌شهر کرج نیازهای زیادی در حوزه ورزش دارد که تنها در سایه همکاری متقابل ارگان های مختلف می توان به آنها پاسخ داد. هوشنگ افشاری افزود: کرج از حیث سرانه ورزشی یکی از فقیر ترین شهرهای کشور است و برای اینکه بتوان این فاصله با استانداردها را کم کرد نیاز است تمام ظرفیت های موجود در استان به کار گرفته شود. وی در پایان با اشاره به تجربه موفق مشارکت هیئت های ورزشی کرج در برگزاری سومین جشنواره ورزشی محلات، گفت: آماده ایم در دوره جدید نیز همکاری لازم را با مدیریت شهری کرج برای بالا رفتن کیفیت برگزاری این رویداد ورزشی داشته باشیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود