22 خرداد 1395
شماره خبر: 164332

برنامه های پایگاه بسیج شهید سلطانی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه های پایگاه بسیج شهید سلطانی در ماه مبارک رمضان اعلام شد


فرمانده پایگاه شهید سلطانی شهرداری کرج، اقدامات و برنامه های این پایگاه در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش مجموعه بسیج شهرداری کرج و به تبع آن پایگاه شهید سلطانی، بسط و توسعه نگاه دین محور و ..
انسانی با محوریت قرار دادن فرامین و الگوهایی چون قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است و تحقق این امر بخصوص در ماه مبارک رمضان و حاکم بودن فضای عرفانی بر جامعه، سهل تر خواهد بود.
محمد قاسمی وند در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: برگزاری جلسات محفل انس با قرآن کریم با هدف قرائت روزانه یک جزء از این کتاب مقدس به عنوان یکی از برنامه های ثابت پایگاه در ساختمان مرکز شهرداری کرج می باشد. وی، برپایی مسابقات قرآن ویژه خواهران و برادران را یکی دیگر از بخش های پیش بینی شده در این ماه برای کارکنان ساختمان مرکزی شهرداری کرج عنوان کرد و افزود: حفظ جزء 30 قرآن کریم و تفسیر سوره نور برای آقایان و حفظ، ترجمه و تفسیر سوره لقمان برای بانوان در نظر گرفته شده که تاریخ برگزاری آزمون آقایان روزهای 10 و 12 تیرماه خواهد بود.به گفته قاسمی وند، مسابقات قرآن بانوان نیز روزهای اول و دوم تیرماه تعیین شده است. این مسئول اضافه کرد: بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مشارکت در ایجاد نمایشگاه کتاب به مدت دو ماه در دو نقطه از شهر کرج از برنامه ها و اقداماتی است که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و فرهنگ مطالعه در جامعه از سوی این پایگاه در نظر گرفته شده است. فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج ادامه داد: آیین اختتامیه محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از قاریان و خادمین قرآنی در این ماه صورت خواهد گرفت. وی به برگزاری مسابقات ورزشی مختلف نیز برای کارکنان اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی از جمله پینگ پنگ و فوتبال دستی به اجرا در می آید. نصب احادیث، احکام و روایات در بردهای طبقات شهرداری مرکز در کنار برگزاری مراسم مذهبی از جمله رحلت حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در کنار برگزاری مسابقه احکام در خانه 2 ویژه خواهران شاغل در مجموعه شهرداری کرج، طبق گفته قاسمی وند، از دیگر اقدامات و برنامه های این پایگاه در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود. وی، از آخرین برنامه های پایگاه شهید سلطانی شهرداری کرج برای ماه مبارک رمضان را حضور پررنگ و برجسته نیروها و بسیجیان این دستگاه در راهپیمایی روز قدس و ایجاد ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود