26 خرداد 1395
شماره خبر: 164705

حضور بیش از 80 نفر از نیروها و خانواده شهرداری کرج در برنامه خندوانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حضور بیش از 80 نفر از نیروها و خانواده شهرداری کرج در برنامه خندوانه


بیش از 80 نفر از نیروهای شهرداری کرج به همراه خانواده های آنان، با حضور در محل ضبط برنامه تلویزیونی خندوانه، در این برنامه شاد تولیدی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند. این اقدام از سوی پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج انجام گرفت.
شاداب سازی نیروها و فراهم کردن فضایی که کارکنان بتوانند در کنار خانواده ها و دوستان، به طراوت و نشاط مورد نیاز دست یابند از مهمترین اهدافی بوده که در قالب اعزام این تیم از پرسنل بزرگترین دستگاه خدمات رسان شهر پیگیری شده است. فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، در خصوص این اقدام گفت: این پایگاه با رویکردهایی که از سوی حوزه 8 بسیج اعلام شده، مسئولیت های متفاوتی را به عهده داشته و خود را مقید به اجرای آنها می داند؛ این در شرایطی است که فعالیت های بسیج محدود به برنامه های دینی و آیینی نشده و بخشی از این اقدامات در راستای ایجاد وحدت و همسویی نیروها به منظور ارائه خدمت بهینه به شهروندان به اجرا در می آید. محمد قاسمی وند بیان داشت: مسئولیت های این بخش به دو حوزه درون و برون سازمانی تقسیم شده و بخش عمده فعالیت هایی که داخل دستگاه صورت می گیرد، با هدف ایجاد مشارکت و همدلی بین پرسنل از طریق برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه های ورزشی و تفریحی انجام می شود. وی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیتی که در اسلام به خانواده داده شده، کوشیده می شود اغلب اقدامات با در نظر گرفتن نقش خانواده ها و همراهی و همکاری آنها صورت گیرد که برنامه های تفریحی و اردویی عمدتا با حضور خانواده های پرسنل به اجرا در می آید.
قاسمی وند، تاکید کرد: به همین منظور این پایگاه مقدمات حضور تعدادی از پرسنل که داوطلب حضور در یکی از شادترین برنامه های تلویزیونی بودند را تدارک دید و گروه اول داوطلبان به همراه خانواده های آنان در تاریخ 24 خردادماه در استودیوی ضبط برنامه خندوانه شرکت کردند. این مسئول ادامه داد: گروه اول شامل 83 نفر از نیروهای این دستگاه به همراه خانواده های شان بود که از طریق خودروی تهیه شده به محل ضبط برنامه اعزام شدند. به گفته وی، سری دوم داوطلبان نیز که حدود یکصد نفر از پرسنل و خانواده های شان را شامل می شود، پس از ایام ماه مبارک رمضان به استودیوی برنامه خندوانه اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود