1 تیر 1395
شماره خبر: 165034

اجرای 5 هزار متر سیستم آبیاری قطره ای جدید در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای 5 هزار متر سیستم آبیاری قطره ای جدید در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج


مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از اجرای پنج هزار متر سیستم آبیاری قطره ای جدید در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و افزود: شبکه آبیاری قطره ای قبلی در این آرامستان نیز ترمیم شد.
غلامرضا رضوانی با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه واحد فضای سبز در سازمان آرامستان ها عملکرد مطلوبی دارد، اظهار داشت: فضای سبز در آرامستان بهشت سکینه (س) به صورت روزانه آبیاری می شود.
این مسئول، جمع آوری بیش از صد هزار گلدان از مزار متوفیان بعد از تعطیلات نوروز، ایجاد فضای سبز و کاشت نهال در محوطه سالن اجتماعات سازمان آرامستان ها و گل کاری محوطه مزار شهید گمنام از جمله اقدامات حوزه فضای سبز سازمان آرامستان ها در سه ماه اول سال به شمار می رود. وی همچنین به چاله کنی و کاشت بیش از دو هزار اصله نهال در آرامستان بهشت علی (ع) و واکاری درختان کاشته شده قبل اشاره و بیان کرد: در حال حاضر به دلیل تازه تاسیس بودن آرامستان بهشت علی (ع) درختان کاشته شده در این آرامستان به طور مستقیم با تانکر آبرسان انجام می شود. مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج در ادامه از کاشت نهال در قطعات جدید الاحداث آرامستان جامع البرز خبر داد و افزود: همه ساله در هفته درختکاری نیز به مراجعین اهل قبور جهت کاشت در مزار متوفی نهال اهدا می شود.
رضوانی در پایان نظافت و جاروکشی روزانه معابر و خیابانها و جمع آوری زباله را از دیگر اقدامات واحد فضای سبز سازمان آرامستان نام برد و گفت: تشتک و آبخوری برای نهال های موجود در بهشت علی (ع) نیز ایجاد شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود