3 تیر 1395
شماره خبر: 165201

90 گواهینامه و کارت آموزشی برای آتش نشانان داوطلب کرجی صادر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

90 گواهینامه و کارت آموزشی برای آتش نشانان داوطلب کرجی صادر شد


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از صدور 90 گواهینامه و کارت آموزشی برای آتش نشانان داوطلب کرجی طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
سهراب شهبانی با اعلام این خبر افزود: همچنین از ابتدای سال جاری 177 شهروند برای شرکت در دوره های جدید آتش نشان داوطلب ثبت نام کرده اند. این مسئول در ادامه از ارائه 65 مشاوره آموزشی در خصوص موارد ایمنی به شهروندان یاد کرد و گفت: این مشاوره ها در زمینه های ارتقاء سطح ایمنی ساختمان ها، آشنایی با حوادث و روش های پیشگیری از آنها و رعایت نکات ایمنی به شهروندان ارائه شد.
وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در زندگی شهروندی و ضرورت ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح شهر، اظهار داشت: برگزاری دوره های آتش نشان داوطلب با هدف آشنایی شهروندان در سنین مختلف، فرهنگسازی رفتار ایمن در برابر حوادث احتمالی است. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه و توزیع بروشور و بولتن، جزوات و لوح های فشرده آموزشی به عنوان دیگر اقدام سازمان در راستای ترویج فرهنگ ایمنی اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان به صورت ماهانه این اقدام را انجام می دهد از ابتدای سال جاری تا کنون سه لوح فشرده به همراه بروشور، بولتن و جزوات مربوطه تهیه و توزیع شده است. شهبانی در پایان از تحقیق و ترجمه مطالب و موارد مربوط به خرید لوازم ایمن در منزل و محل کار توسط کارشناسان سازمان یاد کرد و گفت: در مدت زمان مذکور چهار مطلب در این خصوص ترجمه شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود