9 تیر 1395
شماره خبر: 165502

زنده یاد حسینی نسل جدید کشتی را با منش جوانمردی و فرهنگ پهلوانی آشنا کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زنده یاد حسینی نسل جدید کشتی را با منش جوانمردی و فرهنگ پهلوانی آشنا کرد


رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به ویژگی های اخلاقی مرحوم ایرج حسینی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور و استان البرز، ضایعه درگذشت وی را حزن انگیز دانست و اظهار داشت: زنده یاد حسینی نسل جدید کشتی را با منش جوانمردی و فرهنگ پهلوانی آشنا کرد.
علی حاج کاظم ادامه داد: شادروان ایرج حسینی بخشی از عمر 60 ساله خود را صرف خدمت به ورزش این مملکت کرد و علاوه بر افتخارآفرینی در مجامع ملی و جهانی، صدها شاگرد را تربیت و تقدیم جامعه کشتی کشور و استان البرز نمود. عضو هیئت رئیسه پارلمان محلی کرج بیان داشت: این ورزشکار باسابقه که به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ارادت قلبی داشت و در فعالیت های خیریه و نیکوکارانه ثابت قدم بود، در ایستگاه «سالروز شهادت امام علی علیه السلام» جان به جان تسلیم کرد و چهره در نقاب خاک کشید. این مسئول ارشد شهری افزود: میهن اسلامی برای فتح قله های رفیع عزت و پیشرفت نیازمند پرورش استعدادها و سرمایه گذاری در حوزه قهرمانان، مفاخر و نخبگان است و چهره هایی همچون مرحوم حسینی هم در طول حیات و هم پس از آن باید مورد قدردانی و تکریم قرار گیرند؛ چرا که با ارائه خدمات شایان به جامعه منشاء اثر خیر و تحولاتی سازنده بوده اند.
کرج را باید مهد کشتی کشور دانست
وی با تاکید بر اینکه البرز استانی قهرمان پرور و پهلوان خیز است و به راستی کرج را باید مهد کشتی کشور دانست، بیان داشت: امید است به سمتی حرکت کنیم که استعدادهای ورزشی از سنین پایه مورد شناسایی قرار گیرند تا با تعلیم ایشان از سوی اساتیدی همچون شادروان حسینی، شاهد تداوم تپندگی نبض و شریان ورزش به ویژه کشتی در شهرمان باشیم و بتوانیم دستاوردهای کلانی را رقم بزنیم. یادآور می شود پیکر شادروان ایرج حسینی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور و استان البرز با حضور ورزشکاران، مردم و مسئولان در شهرستان فردیس تشییع شد. این قهرمان و پیشکسوت کشتی پس از مدتها درد و رنج ناشی از بیماری سرطان در سن 60 سالگی و همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرمومنان علی (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم ایرج حسینی از فعالان ورزش استان البرز بود که در این عرصه خدمات زیادی به کشتی استان کرد. وی از سن 12 سالگی کشتی را شروع و به عنوانهای قهرمانی کشوری نائل شد و از سالهای گذشته در کشتی به آموزش و تربیت ورزشکار کشتی پرداخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود