10 تیر 1395
شماره خبر: 165581

دعوت سخنگوی شورای شهر کرج از شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دعوت سخنگوی شورای شهر کرج از شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، در آستانه روز قدس، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حکومتهای مرتجع و متجاوز آل‌سعود و آل‌خلیفه از عموم شهروندان کرج برای حضور پرشور در راهپیمایی و اعلام برائت از مستکبران عالم دعوت به‌عمل آورد.
غفور قاسمپور ضمن اعلام اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس مهم ترین وظیفه هر مسلمانی است، طی بیانیه ای خواستار به رخ کشیدن وحدت و همدلی همه مردم به خصوص امت شهید پرور کرج شد:
در این بیانیه آمده است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
روز قدس، نماد مقاومت جبهه خدا محورِ مستضعفان در برابر دنیای شیطانی استکبار است؛ این خیزش مبارک جهانی، اتحاد مسلمانان، استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین و قطع رگ حیات رژیم رذل و منحوس صهیونیستی را نوید می‌دهد. روز قدس، روزی است که یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم‌الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ‌ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است. مردم انقلابی ما و هم پیمانان با ولایت، با حضور در راهپیمایی روز قدس و کشیدن بلندترین فریاد بر سر تمامی جنایتکاران عالم از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و خونخوار، برائت خود را از تجاوز و ستم اعلام خواهند کرد تا کشورهایی که با حمایتشان و تجاوزاتشان به کشورهای مسلمان خشنودی مستکبران را برای خود می خرند، بدانند که آن فریاد برای همیشه ی تاریخ ماندگار است. اینک با قرار گرفتن در آستانه روز قدس، دعوت می شود همچون سالهای گذشته با حضور در عرصه استکبارستیزی و راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم کرده، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای آن و در رأس همه، آمریکا اعلام و عظمت و اقتدار پیروان اسلام ناب را در این روز بزرگ، در برابر دشمنان جهانی به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود