18 تیر 1394
شماره خبر: 145279

خشم جهانیان از کودک کشی رژیم جعلی اسرائیل در روز قدس فریاد می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خشم جهانیان از کودک کشی رژیم جعلی اسرائیل در روز قدس فریاد می شود


شهردار کرج با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در روز اعلام برائت از اسکتبار جهانی اظهار داشت: خشم جهانیان بویژه ملت های مسلمان منطقه از کودک کشی و جنایت های وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در روز قدس فریاد می شود و خانه عنکبوتی حامیان این رژیم در کاخ سفید به لرزه در می آید.
علی ترکاشوند بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و با بیان اینکه شرکت در این راهپیمایی رسالت بزرگی است که همه مسلمانان در قبال انجام آن متعهد هستند، اظهارامیدواری کرد: ملت ایران و شهروندان کرجی همچون سالهای گذشته نسبت به ادای دین به مظلومیت مردم فلسطین با حضور پرشور در راهپیمایی اقدام کنند. این مدیر ارشد شهری با بیان اینکه امیدواریم مردم مسلمان و متعهد کرج روز قدس را به روزی پر شور و بی نظیر تبدیل کنند، بیان داشت: پیام حضور در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و بیان نفرت و انزجار از رژیم صهیونیسم و اعلام همدردی و همدلی با آنهاست. ترکاشوند با اشاره به اراده و تعصب همیشگی شهروندان کرجی در عرصه های دفاع از کشور و پشتیبانی از سیاستهای خرد و کلان مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان و سیاستگذاران نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: بی شک مردم کرج بار دیگر وحدت و همدلی خود را با حضور در راهپیمایی روز قدس به رخ جهانيان خواهند کشاند. وی با بیان این موضوع که مسلمانان ایران زمین بارها ثابت کرده اند که در مقابل ظلم غیر قابل توصیفی که رژیم صهیونیسم به ملت بزرگ فلسطین کرده اند، سکوت نمی کنند، خاطر نشان کرد: این بار نیز ملت ایران با مشتهای گرده کرده خود به دنیا و همه آنهایی که در قبال این ظلم ساکت مانده اند نشان خواهند داد، هرگز قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد. ترکاشوند، روز قدس را روز ندا و آوای بلند مظلومیت مسلمانان جهان در برابر دشمنی های بی وصف اسرائیل غاصب دانست و عنوان کرد: این روز نمادی از وحدت، انسجام و یکدلی مسلمانان جهان با یکدیگر است؛ همه ما نیز متعهد به رساندن این وحدت به گوش جهان به خصوص دشمنان اسلام و مسلمین هستیم.
روز قدس، نماد آزادگی و حریت انسانها است
شهردار کرج در ادامه از روز قدس به عنوان نماد آزادگی و حریت انسانها یاد کرد و با بیان اینکه دین مبین اسلام برای انسان و آزادگی وی ارزش بسیار زیادی قائل شده است، گفت: نادیده گرفتن شان انسان و ریختن خون مظلوم، پست ترین و حقیرترین کاری است که انجام آن تنها از دشمنان کور دل و دد منش که اسرائیل از جمله آن است بر می آید. وی، در واقع حضور گسترده مردم در راهپيمایی روز قدس را نشانه ولایت مداری آنها و پيروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: در این روز شهروندان کرجی همراه با ملت ایران در سایر استانها و شهرستانهای کشور با مردم ستم دیده و مظلوم فلسطين همراهی و همدلی و اقدامات ددمنشانه دشمنان را محکوم خواهند کرد. ترکاشوند در پایان بیان داشت: در راهپیمایی روز قدس همه مدیران٬ معاونان و خانواده بزرگ شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج نيز همراه با دیگر مسئولان کرجی و استان البرز حضور می یابند و با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید ميثاق می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود