10 تیر 1395
شماره خبر: 165583

حفاظت از فرهنگ و ارزش های اسلامی تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حفاظت از فرهنگ و ارزش های اسلامی تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار است


معاون مالی اقتصادی شهردار کرج روز جهانی قدس را روز احیای ارزش های اسلامی و مبارزه با ظلم ستیزی دانست و گفت: حفاظت از فرهنگ و ارزش های اسلامی تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار است.
فرج الله ایلیات با تاکید بر حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: همه ساله مردم در شهرهای مختلف به گونه ای ویژه از این روز تجلیل می کنند و افزایش حضور آنان در هر سال دشمنان را از حمله و نفوذ به مسلمانان ناامید می کند. این مسئول با اشاره به اینکه روز قدس نمادی از همبستگی، قدرت و عظمت اسلام در جهان است، عنوان کرد: مشت های مسلمانان به واسطه ایمانی که دارند برای دشمنان از سخت ترین سلاح های جنگی نیز ترسناک تر است. وی در ادامه بر اهمیت رعایت عدالت اسلامی و رسیدگی به حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین در برابر کشورهای استعمارگر به ویژه اسرائیل تاکید کرد و گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس به معنی رساندن فریاد مردم فلسطین به گوش تمام جهانیان و تقابل کشورها برابر استعمار گران است. معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج نقش موثر و سازنده روز قدس در بیداری اسلامی را یاد آور شد و افزود: ملت اسلام و کشورهای اسلامی نباید بگذارند که مساله فلسطین فراموش شود و دفاع از مردم مظلوم این کشور را برای همگان توجیح کنند.
ایلیات روز قدس را روزی سرنوشت ساز برای امت اسلام دانست و تاکید کرد؛ این روز، روز به نمایش گذاردن برابری و برادری مسلمانان جهان است و تجلیل از آن نمایانگر درک واقعی مسلمان ها از ارزشهای آن است. این مسئول در پایان به تاریخ 38 ساله پیروزی انقلاب اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: وحدت مردم موجب این پیروزی بود و آنان با شرکت هر ساله در راهپیمایی روز قدس به دشمنان نشان می دهند که ایران همچنان مقتدر با وحدت و همبستگی در مقابل زورگویان می ایستد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود