22 تیر 1395
شماره خبر: 166238

همایش حافظان حریم خانواده در هشتگرد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش حافظان حریم خانواده در هشتگرد برگزار شد


همایش حافظان حریم خانواده ، همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب،عصر دوشنبه با حضور مسئولین و خانواده ها در کنار موزه شهدا واقع در پارک مادر شهر هشتگرد برگزار شد .
همایش حافظان حریم خانواده با هدف مقابله با ترویج تفکرات غرب در خصوص کشف حجاب زنان، کاهش بی بند و باری در جامعه و نیز افزایش سطح آگاهی بانوان نسبت به جنگ نرم دشمنان برگزار شده است .
سرکار خانم شاهوردی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی هشتگرد نیز در این مراسم سخنرانی نمودند . به گفته وی حجاب از مهم ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد که با ثمره خون شهدا شکل گرفته و جانفشانی شهدای گرانقدر انقاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در جهت حفظ ارزشهای نظام و اسلام عزیز می باشد و ما زنان جامعه می توانیم با حفظ حجاب قدردان بخشی از این فداکاریها باشیم . ایشان در پایان سخنرانی از کلیه شهروندان دعوت نمودند تا از موزه شهدا که به همت و تلاش شهرداری هشتگرد و با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس احداث گردیده بازدید نمایند ، بی شک تصاویر و البسه شهدا و دیگر آثار موجود در این موزه می تواند نمایانگر راه شهدا که همانا راه رستگاری ما و فرزندانمان است ، باشد .در این مراسم از شهدای شهرستان ساوجبلاغ و شهید مدافع حرم مهدی قاسمی یاد شده و مراسم با ذکر زیارت امام رضا (ع) خاتمه یافت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود