23 تیر 1395
شماره خبر: 166287

مصوبه افزایش ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در کرج اجرا نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مصوبه افزایش ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در کرج اجرا نشده است


عضو شورای شهر کرج با اشاره به مصوبه افزایش ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و شهری در کرج، گفت: این در حالی است که سازمان اتوبوسرانی موفق به جذب این اتوبوس ها نشده است.
مریم قهرمانی صارم با اشاره به اینکه اتوبوس تنها وسیله موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی محسوب می شود، با تاکید بر لزوم ارتقا وضعیت حمل و نقل عمومی در کلان‌شهر کرج، افزود: مدیریت شهری باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام دهد. وی با اشاره به تصویب مصوبه ای در شورای شهر که منجر به افزایش ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و شهری می شد، گفت: این مصوبه مربوط به اسفندماه سال ۹۴ است اما سازمان اتوبوسرانی تاکنون این اتوبوس ها را جذب نکرده است. قهرمانی صارم با اشاره به لزوم مهندسی خطوط حمل و نقل عمومی شهری، تاکید کرد: به طور قطع مشخص است تاکنون این کار انجام نشده که این امر با مدت زمان انتظار مردم قابل تشخیص است.
بهسازی ناوگان حمل و نقل خواسته بحق شهروندان
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد بسیاری از تقاطع ها، روگذرها و زیرگذرها و نیز میادین و چهارراه هایی که تغییر شکل یافته اند، باید مسیرهای اتوبوس نیز بازبینی شود که متاسفانه این امر اجرا نشد است.
عضو شورای شهر کرج در خاتمه با بیان اینکه تمیز نبودن فضای داخلی اتوبوس ها یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج است، گفت: مردم از مدیریت شهری بهسازی ناوگان را درخواست می کنند و این کمترین کاری است که می توان برای آنان در حوزه حمل و نقل انجام داد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود