26 تیر 1395
شماره خبر: 166437

اجرای سه پروژه عمرانی در خرمشهر به دست مدیریت شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای سه پروژه عمرانی در خرمشهر به دست مدیریت شهری کرج


معاون فنی عمرانی شهردار کرج در بازدید از پروژه های عمرانی این معاونت در شهر خرمشهر، اظهار داشت: شهرداری کرج در راستای انجام بخشی از تعهدات و مسئولیت های خود در قبال ایثار و پایداری مناطق جنگی در طول دفاع مقدس و مطابق مصوبه جلسه مشترک شهرداران و روسای شورای اسلامی کلانشهرهای کشور، اجرای سه پروژه عمرانی در این شهر را به عهده گرفته است.
علی اصغر کمالیزاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: شهرداری کرج در سال 94 پیشنهاد اجرای پروژه ساماندهی خیابان مطهری خرمشهر با اعتباری معادل 792 میلیون تومان و نیز ساماندهی بلوار رسول اکرم(ص) با اعتبار بیش از دو میلیارد و 578 میلیون تومان را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داد. وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج نیز با احساس مسئولیت نسبت به ساکنان و مردم غیور و خونگرم این ناحیه، پیشنهاد شهرداری را مورد تصویب قرار داد، اضافه کرد: در پی تصویب طرح، شهرداری کرج نسبت به برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار و عملیاتی سازی پروژه های مذکور اقدام کرد.
به گفته کمالیزاده، بر این اساس عملیات بهسازی بلوار رسول اکرم(ص) (میدان مرزداران) در ورودی شهر از سمت اهواز با نظارت حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج و پیمانکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با توجه به تاریخ عقد قرارداد در تاریخ هفدهم دی ماه 94 آغاز شد. معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، مساحت میدان فوق را 31 هزار متر مربع به میزان 9 هزار متر مربع پیاده روسازی و 4500 متر طول جدول گذاری ذکر کرد و افزود: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه، نظر به مدت پیمان، تاکنون 60 درصد بوده است. وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تدابیر لازم جهت جبران بخشی از خسارات مادی و معنوی وارده به شهر خون و قیام در طول هشت سال دفاع مقدس، به عمل درآید، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر، ارتقای کمی و کیفی سطح رفاه شهروندان و عمران شهری خرمشهر را در پیش داشته باشیم. کمالیزاده با یادآوری اینکه همچنین احداث اردوگاه شهید باکری خرمشهر را نیز این معاونت در شهرداری کرج به عهده گرفته است، اذعان داشت: ساخت این اردوگاه در جلسه معاونین کلانشهرها جهت بازسازی و آبادانی خرمشهر به عهده شهرداری ایران کوچک گذاشته شد. وی افزود: این اردوگاه به مساحت 1.8 هکتار با هدف استقرار کاروان های زیارتی و سیاحتی راهیان نور احداث می شود. معاون فنی عمرانی شهردار کرج اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور هم اکنون 20 درصد می باشد و شامل دو عدد سوله، ساختمان های حسینیه، مدیریت، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود