27 تیر 1395
شماره خبر: 166528

تحقق اهداف اقتصادی شهر، نیازمند جذب سرمایه گذار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحقق اهداف اقتصادی شهر، نیازمند جذب سرمایه گذار است


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تحقق اهداف اقتصادی شهر نیازمند جذب سرمایه گذار است، گفت: این مهم نیازمند همت و گام‌های بلند مسئولین جهت جذب سرمایه و تولید ثروت است.
غفور قاسمپور با بیان این مطلب اظهار داشت: برای اجرای بهتر طرح های پیشنهادی در جذب سرمایه گذار الگو گرفتن از دیگر کلانشهر های کشور ضروری به نظر می رسد و با توجه به اینکه کلاشهر کرج در بحث جذب سرمایه‌گذار بی‌تجربه است لذا لازم است تا در این زمینه از تجارب کلانشهرهای موفق استفاده شود. وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در این کلانشهر حضور سرمایه گذاران ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف یاری خواهد کرد. این عضو شورا، مشارکت بخش خصوصی را اهرم قوی برای رفع کمبودها و نیازهای شهر دانست و افزود: جهت توسعه زیرساخت‌های کلانشهر کرج بهره مندی از بخش خصوصی راهکاری مناسب است و این اقدام فرصتی جهت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهر برای جدب درآمد و سرمایه است که تحقق آنهمت تمام مسئولین ارشد و مدیران شهری را می طلبد.
قاسمپور تاکید کرد: توانمند سازی شهر و ارائه خلاقیت ها و ایده های مناسب قطعا منجر به تسریع در پیمودن مسیر توسعه شهری خواهد شد. این عضو شورای شهر با اعلام اینکه کلانشهر کرج ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد ادامه داد: باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را بیش از پیش در این کلانشهر فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه برای سرمایه‌گذاری در کرج فعال شوند. قاسم‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به مباحث ترافیک که از دغدغه های اصلی شهر کرج می باشد اظهار داشت: ارائه طرح هایی که بتواند گره های ترافیکی شهر را گشوده و سهولت تردد را به همراه داشته باشد از نیازهای اصلی این شهر است و کارشناسان زبده در حوزه ترافیک باید با تمهیدات و ارائه بررسی های کارشناسانه بر این مهم اهتمام داشته باشند. قاسم‌پور بیان داشت: ایجاد تقاطعات غیر هم‌سطح در نقاط مختلف این کلانشهر نیز از جمله برنامه‌هایی است که توسط شهرداری در دست انجام است و قطعا اجرای این پروژه ها تاثیرات فراوانی در روان سازی ترافیک شهر داشته و با توسعه شهری به توسعه اقتصادی دست خواهد یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود