8 تیر 1394
شماره خبر: 144696

اقتصاد شهری با جذب سرمایه های بخش خصوصی رونق می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقتصاد شهری با جذب سرمایه های بخش خصوصی رونق می گیرد


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت رشد اقتصاد شهری در این کلانشهر با استفاده از روشهای متعدد سرمایه گذاری، گفت: اقتصاد شهری با جذب سرمایه های بخش خصوصی فعال و در صورت استمرار به پایداری می رسد.
رضا شریفی با بیان این مطلب افزود: از دیگر اقدامات مهمی که باید در امر سرمایه گذاری به آن توجه داشت، توجیه اقتصادی سرمایه گذاران است، تحقق این امر از اولویت های مهمی است که ضمن افزایش جذب سرمایه های بخش خصوصی به عنوان گزینه هدایت سرمایه های بخش خصوصی مطرح می شود. عضو پارلمان شهری کرج با عنوان اینکه تاکنون در خصوص چگونگی دست یابی به سرمایه های بخش خصوصی برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته است، بیان کرد: لازم است از همه پتانسیل های موجود در بخش سرمایه گذاری به منظور رسیدن به راهکارهای جدید و کارآمد در راستای رونق این بخش مهم استفاده کرد. از جمله آیتم های کارآ در خصوص تحقق این امر گسترش سطح مشارکت های بخش خصوصی می باشد که پیش از این نیز مطرح بوده است. شریفی از آیتم های دستیابی به افزایش سطح مشارکتهای بخش خصوصی را فراهم آوردن امنیت سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: سرمایه گذار باید برای امر سرمایه گذاری دلیل و توجیه منطقی داشته باشد و از برگشتن سودی منطقی ناشی از آورده مالی خود مطمئن باشد. وی، ادامه داد: با تحقق این مهم، میزان اعتماد سرمایه گذار برای تزریق سرمایه به بخش های قابل سرمایه گذاری دو چندان می شود و همین امر زمینه را برای توسعه اقتصادي و آباداني مهیا می کند.
ظرفیتهای سرمایه گذاری در کرج مطلوب است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با مطلوب خواندن ظرفیت های سرمایه گذاری در این کلانشهر به آمادگی مجموعه مدیریت شهری در جذب سرمایه های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی برای جذب این سرمایه ها می توان زمینه را برای تقویت زیرساخت های اقتصاد شهری فراهم کرد. شریفی در پایان با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری انتفاع شهری را در پی دارد، عنوان کرد: وجود سرمایه گذار و جذب سرمایه های بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی زمینه ساز بالندگی، رشد و توسعه اقتصادی به ویژه در بحث زیرساخت ها است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود