28 تیر 1395
شماره خبر: 166554

شورای شهر از پروژه‌های بهداشت و درمان در کرج حمایت می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر از پروژه‌های بهداشت و درمان در کرج حمایت می‌کند


رئیس شورای شهر کرج گفت: شورای شهر کرج در تلاش است تا سرانه بهداشت و درمان استان با دادن تسهیلات بالا رود، تا بتوانیم با تلاش و کوشش جایگاه مناسبی را در این بخش از آن خود کنیم.
محمود دادگو در ارتباط با بحث بهداشت و درمان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کلی که شورای اسلامی شهر کرج در این بخش داشته ‌حمایت کامل خود در این بخش اعلام می‌کند. وی گفت: در جلسه‌ای که امروز با هیئت مدیره و مدیرعامل بیمارستان قائم درباره بحث راه‌اندازی مرکز اورژانس این بیمارستان داشتیم به نتایج بسیار مطلوبی در قالب بخش خصوصی دست پیدا کردیم. دادگو در ارتباط با این اورژانس که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، گفت: طبق بررسی نقشه‌ها و توضیحاتی که کارشناسان مربوطه از این پروژه به ما داده‌اند می‌توان گفت این مرکز از نمونه‌ترین مراکز اورژانس کشور به شمار می‌رود.
وی با اشاره به دسترسی به این اورژانس عنوان کرد: نکته قابل توجه به این مرکز نزدیکی آن به اتوبان تهران- کرج است که باعث می‌شود کارهای اورژانسی سریع‌تر انجام شود. رئیس شورای شهر کرج گفت: شورای شهر و اعضای آن در ارتباط با بخش بهداشت و درمان حمایت کامل خود را از این بخش اعلام می‌نمایند و طبق قانون و روند اداری تمام کمک‌های لازم را دربخش راه‌اندازی این اورژانس انجام می‌دهند.
وی عنوان کرد: زمین‌های مختلف، امکانات متفاوت و کمک‌های بسیار زیادی به دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان از طرف شورای شهر کرج شده است که باعث افتخار ما در دور چهارم شوراهای اسلامی است.دادگو عنوان کرد: به همین دلیل باز هم سعی در انجام این کار داشته تا سرانه بهداشت و درمان استان با دادن تسهیلات بالا رود تا بتوانیم با تلاش و کوشش جایگاه مناسبی را در این بخش از آن خود کنیم.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود