7 مرداد 1395
شماره خبر: 167308

جمع آوری 514 متکدی از کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری 514 متکدی از کرج


مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: ستاد آسیب دید اجتماعی طی سه ماه گذشته در مناطق 12 گانه شهرداری کرج 514 متکدی جمع آوری شدند که 21 نفر از آنها اتباع بیگانه بودند با هماهنگی ادارات زیربط تحویل اردوگاه عسگرآباد ورامین شدند.
شبیر اربابی در نشست ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی فردیس در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تعدادی که از شهرستانهای دیگر کشور آمده بودند جمع آوری و پس از تعهدات لازم و تامین غذا و بلیط به شهرهای خود بازگردانده شدند.وی اظهار کرد:تعداد82 نفر از معتادین متجاهر بودند که با دود کردن اسپند مبادرت به تکدی گری می کردند پس از غربالگری به کمپ های ماده 15 معرفی شدند. اربابی افزود: در همین راستا مبلغ 900 میلیون ریال هزینه اقامت معتادان را شهردداری کرج تامین اعتبار شده است. وی گفت:معلولان جسمی و حرکتی پس از جمع آوری با همکاری بهزیستی و مراکز تحت پوشش آنها معرفی شدند. وی در ادامه افزود: کودکان کار و خیابانی متاسفانه بر اساس آسیب های اجتماعی و اجبار به کار گماشته شدند با دعوت از اولیاء و اخذ تعهدات به خانواده خود سپرده شد.
مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: ستاد آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری کرج آمادگی لازم را جهت همکاری با همه دستگاههای زیربط و حتی شهرهای اقماری دارد.
اربابی افزود: برگزاری نمایشگاه زخم زیرپوست شهر در خصوص متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی،ایجاد بازارچه خیریه و در اختیار گذاشتن 70 غرفه رایگان،هماهنگی چاپ و اکران بنر با همکاری سازمان زیباسازی و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات،چاپ بروشور و اطلاع رسانی آگاهی به شهروندان و هماهنگی و اجرای نهاد فرهنگی و اجتماعی ویژه بهبودیافتگان و خانواده آنها پذیرای افطار 300 نفر از اقدامات صورت گرفته طی سه ماه گذشته بوده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود