10 مرداد 1395
شماره خبر: 167380

مردم در برقراری امنیت و سلامت نقش اول را دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مردم در برقراری امنیت و سلامت نقش اول را دارند


عضو شورای اسلامی شهر کرج در رابطه با نقش مردم در سلامت و امنیت جامعه اظهار داشت: بیشترین مسئولیت پیش از مسئولین، در بحث فراهم نمودن امنیت و سلامت جامعه بر عهده مردم است.
حمید رضا ابوالحسنی ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: دو نعمت بسیار مهم که در هر نظامی برای مردم حائز اهمیت است، اول نعمت سلامت و دوم امنیت است که مسئولین و دولتمردان با فراهم نمودن امکاناتی، زمینه ایجاد سلامت و امنیت را فراهم می کنند. وی تشریح کرد: شهرداری با احداث پروژه ها و ساخت امکاناتی مانند پل عابر پیاده، نیروی انتظامی در کنار حفاظت هایی که دارد با هشدارهایی که به مردم می دهد، پزشکان با درمان و تجویز دارو و بر حذر کردن مردم از انجام و مصرف برخی کارها و خوراکی ها و ... همه و همه به نوعی تا جایی که از پس آن بر می آیند نسبت به برقراری امنیت و سلامت اقداماتی را انجام می دهند. وی افزود: در این میان چیزی که بیش از همه حائز اهمیت است، گوش سپاری به توصیه ها است که بدینوسیله اقدامات به بار خواهد نشست؛ مردم اگر به جای عبور از عرض خیابان از روی پل های عابر پیاده که میلیارد ها برای آن هزینه شده است، عبور کنند، امنیت و سلامت را برای خود رقم زده اند، گوش سپردن به توصیه های ایمنی برادران پلیس و نیروی انتظامی در زمینه های مختلف نیز به همین منوال است. رئیس شورای شهرستان تاکید کرد: با توجه به این مهم نقش بی بدیل مردم در حفظ و برقراری سلامت و امنیت احساس می شود؛ در هر دو مورد خود مردم نقش اول را دارند.
وی در ادامه صحبت های خود بیان داشت: همه ما به این موضوع واقف هستیم که پیشگیری بر درمان مقدم تر است، اگر مردم در بحث پیشگیری، آیتم های لازم را رعایت نمایند 50 درصد راه را طی خواهند کرد و در موازات آن مسئولین نیز وظیفه دارند با فراهم نمودن بستر های لازم نسبت به این مهم گام بردارند. ابوالحسنی در پایان خاطر نشان شد: دولت وظیفه دارد که امنیت کامل را برای همه آحاد جامعه فراهم نماید و امنیت روانی که با سلامت جسم و روان تک تک مردم در ارتباط است باید توسط دولت و مشارکت مردم و سایر بخش های حاکمیتی انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود