11 مرداد 1395
شماره خبر: 167430

اتمام پروژه نصب پیلارهای مرزی حریم شهر كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام پروژه نصب پیلارهای مرزی حریم شهر كرج


مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اتمام پروژه نصب پیلارهای مرزی حریم شهر کرج خبر داد.
احمدرضا خلوصی با اعلام این خبر افزود: پروژه نصب و جانمایی پیلار با هدف مرزبندی حریم شهر کرج با تلاش پرسنل واحد نقشه برداری و امانی سازمان در تمامی مناطق شهرداری کرج به اتمام رسیده است.
وی به تعیین و پیاده سازی 105 موقعیت نصب پیلار توسط واحد نقشه برداری سازمان اشاره کرد و افزود: پروژه مذکور در راستای اجرای ماده ۹۹ (مصوب ۲۷بهمن ۱۳۴۵) و کاهش دغدغه های مدیریت شهری که رسیدگی به وضعیت و موقعیت حریم های شهری کرج که حدودا 17 هزار و 897 هکتار می باشد، انجام شده لذا با اجرای این طرح شاهد رفع تداخل و ابهامات حریم شهر کرج با شهرهای اقماری خواهیم بود.
خلوصی به تشریح پروژه نصب پیلارها پرداخت و گفت: تهیه قالب، تولید قطعات بتنی و رنگ آمیزی پیلارها بدون استفاده از پیمانکار و به صورت امانی توسط واحد امانی و پشتیبانی سازمان در محوطه کارگاهی صورت گرفته و برای هر یک از نقاط مرزی تعیین شده در مناطق فرم های شناسایی تهیه و کلیه اطلاعات مربوط به هرایستگاه در آن ثبت شده است. این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نقاط نصب شده پس ازتهیه تصویر و مستندسازی با تنظیم صورتجلسه تحویل نمایندگان مناطق و مدیریت نظارت برتوسعه حریم شهری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرج شد. مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی در پایان از عوامل خدمات شهر، کنترل و نظارت، طرح تفصیلی مناطق دوازده گانه و حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج در خصوص همکاری های صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود