17 مرداد 1395
شماره خبر: 167893

زمین های بازی کودکان در منطقه 5 شهرداری کرج ایمن سازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زمین های بازی کودکان در منطقه 5 شهرداری کرج ایمن سازی شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از بهسازی مجموعه بازی کودکان در پارکهای سطح منطقه با هدف استاندارد سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برای کودکان و همچنین ایجاد نشاط، شادابی و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان خبر داد.
مرتضی شاه محمدی گفت: بازی در تقویت جسم و روح کودک تأثیر زیادی دارد و کودک در بازی با سایر کودکان، چگونگی ایجاد ارتباط با آنان را می آموزد، علاوه بر این از خود نیز شناخت بهتری پیدا می کند.
این مسئول عنوان کرد: بازی ضمن بیداری عواطف و احساسات کودک او را به سوی زندگی اجتماعی و قبول مسئولیت راهنمایی می کند؛ کودک هنگام بازی یاد می گیرد که چگونه در استفاده از وسایل با دیگران شریک شود و بدین ترتیب حس تعاون و احترام به دیگران درکودکان تقویت می شود. مدیر منطقه با اشاره به اینکه وسایل بازی پلی اتیلنی، ایمنی بالاتری نسبت به وسایل فلزی دارد و بر اساس استانداردهای روز ساخته شده اند در بیان اهم ویژگیهای مجموعه بازی پلی اتیلن اظهار داشت: این وسایل زنگ نمی زنند، از گروه محصولات سبز بوده و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ندارد، تمام محصولات تا دمای 80 درجه سانتی گراد مقاوم بوده و تغییر شکل نمی دهند، غیر قابل احتراق بوده و دمای محیط را به کاربر انتقال نمی دهد. شاه محمدی در پایان اظهار داشت: با جمع آوری وسایل بازی فلزی در پارکهای یاس، یاسمن و بنفشه واقع در بلوار گلزار شرقی، خیابان اختر شرقی و خیابان بنفشه مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان و کفپوش لاستیکی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال در پارکهای مذکور نصب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود