19 مرداد 1395
شماره خبر: 168024

دشمن فضای مجازی را مستعد ترویج فرهنگ مسموم می داند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دشمن فضای مجازی را مستعد ترویج فرهنگ مسموم می داند


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی برای به انحراف کشاندن افکار عموم اعم از زن و مرد ایرانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تله فرهنگی کار گذاشته اند.
فاطمه آجر لو ادامه داد: درست در مهر و موم‌هایی که نرخ موالید در کشور به سمت منفی شدن حرکت می‌کرد، غربی‌ها با القای این تصور که ازدواج در سنین بالا و همچنین فرزندِ کمتر نشانگر مدرنیته است، آمار ازدواج در کشورهای جهان سوم ازجمله ایران را با رکود شدیدی روبه‌رو ساختند که مخاطرات و تهدیدهای آن در سال‌های کنونی خودنمایی می‌کند. وی افزود: فاز دوم شبیخون فرهنگی به حساسیت‌زایی غربی‌ها در خصوص حجاب اسلامی بازمی‌گردد که آن‌ها به بهانه‌های مختلف به سرکوب چادر و البسه‌ی این‌چنینی پرداختند. این مسئول شهری اضافه کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای که در شرایط کنونی برای فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و اسلامی شمشیر از رو بسته‌اند، با انتخاب و بازپخش فیلم‌های با محتوای ابتذال فرهنگی سعی در انحراف زنان ایرانی دارند تا خیانت به همسر و کانون مقدس خانواده به امری طبیعی و حقی مسلم برای بانوان تبدیل شود و به دنبال تیشه زنی به ریشه ارزش‌ها می‌باشند. آجر لو اذعان داشت: دین مبین اسلام نقشه راه انسان‌ها برای هدایت به سمت کمال و سعادت است و اقشار مردم باید بدانند که موضوعاتی همچون دعا، نماز و روزه به‌مثابه کشتی نوح هستند تا انسان‌ها در عصر سرگردانی عاطفی در آرامش و آسایش به سر ببرند و گناهان و وسوسه‌های شیطانی قادر به انحراف ایشان نباشد.
این وکیل مردم در مجلس محلی کرج بابیان اینکه غربی‌ها به تجارت ارزش‌های انسانی و اخلاقی روی آورده و با تزلزل شخصیتی زنان در حد مترسک و بازیچه، آن‌ها را محصولات بازار پرزرق‌وبرق شبیخون فرهنگی قرار داده‌اند، تصریح کرد: برخلاف این دیدگاه، دین مبین اسلام به حفظ استقلال شخصیتی و ارج نهادن به مقام شامخ بانوان معتقد است و با هرگونه روش و مسیری که ارزش و کرامات بانوان را زیر سؤال ببرد، مخالف است و ازاین‌رو، توصیه اسلام به رسیدگی بانوان به امور منزل و کسب روزی حلال با محوریت آقایان هست. وی در پایان اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان باید بدانند که علت مخالفت غربی‌ها با دین مبین اسلام ریشه در موضوعات دیگری دارد و آن‌ها نگران گسترش و نفوذ این دین الهی هستند؛ چراکه مسلمانان آزادگانی هستند که هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند و در برابر رژیم‌های طاغوتی ایستادگی می‌کنند و این مهم با توجه به ریشه فاسد آن دولت‌ها خطری بزرگ برای تداوم حیاتشان محسوب می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود