27 مرداد 1395
شماره خبر: 168501

بهره برداری از دو پل عابر پیاده در نقاط پرتردد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره برداری از دو پل عابر پیاده در نقاط پرتردد کرج


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بر ضرورت ساخت پل های عابر پیاده در شهر تاکید کرد و از بهره برداری دو پل عابر پیاده در نقاط پر تردد شهر تا پایان شهریور ماه سال جاری خبرداد.
احمد افضلی عنوان کرد: با توجه به نیاز شهر و اهمیت ارتقاء ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار دادهای جدیدی را در راستای احداث پل های عابر پیاده در نقاط مختلف منعقد کرده است. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: بر اساس قرار داده های منعقد شده نصب پل عابر پیاده در محدوده بلوار مطهری در دست اقدام می باشد که پل مذکور در ابتدای بلوار مطهری روبروی اداره ثبت اسناد قرار دارد. افضلی ادامه داد: این پل عابر پیاده با طرحی متفاوت در حال نصب است و به صورت کابلی و با پایه ستون های 18 متری و عرشه بدون پایه وسط می باشد.
این مسئول خاطر نشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با جدیت تمام پیگیر رفع معارضات موجود در محل نصب پل های عابر پیاده است و اقدامات موثری را در حوزه تاسیسات شهری دنبال می کند. وی گفت: امید می رود با تلاش های صورت گرفته تا پایان نیمه اول شهریور ماه پل عابر پیاده بلوار مطهری به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان به بهره برداری برسد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در پایان یادآور شد: همچنین با همت این معاونت پل عابر پیاده واقع در بلوار طالقانی جنوبی روبروی دبیرستان شهدای انقلاب در حال نصب و راه اندازی می باشد که همزمان با شروع سال تحصیلی و ارتقاء ایمنی دانش آموزان به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود