27 مرداد 1395
شماره خبر: 168502

برچیدن سرعت‌گیرهای پلاستیكی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برچیدن سرعت‌گیرهای پلاستیكی


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از برچیدن سرعت‌گیرهای پلاستیكی و اجرای سرعتكاه های آسفالتی قوسی با صرف 72 تن آسفالت در سطح این منطقه خبر داد.
امیرحسین کاظمینی عنوان کرد: در راستای تأمین امنیت جانی عابرین پیاده، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش تصادفات رانندگی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 4 کرج اقدام به برچیدن سرعت‌گیرهای پلاستیکی نموده است. کاظمینی بیان کرد: این حوزه با عنایت به داشتن مصوبه کمیته آرام‌سازی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج، نسبت به جایگزینی این سرعت‌گیرها با سرعتکاه آسفالتی اقدام نمود.
این مسئول گفت: سرعتکاه های آسفالتی قوسی طبق مشخصات فنی پروژه‌های ترافیکی سطح شهر که توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج و بر اساس استانداردها و دستورالعمل‌های موجود تنظیم و به این منطقه ابلاغ گردیده، با همکاری همه‌جانبه اداره عمران و ناظر عالیه منطقه در سطح منطقه 4 کرج اجرا گردیده است. مدیر منطقه 4 کرج گفت: پروژه مذکور در بلوار ارم، فاز 4 مهرشهر بلوار شهید خان‌زاده، بلوار شهرداری خیابان 203 و بلوار ارم نرسیده به خیابان 220 و ... اجرائی گردید. کاظمینی در پایان تأکید کرد: ضرورت پرداختن به برنامه‌های کارشناسی در راستای کاهش حجم ترافیک حائز اهمیت می‌باشد و عدم توجه به اقدامات کارشناسی موجب بروز بحران‌های ترافیکی در سطح شهر می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود