27 مرداد 1395
شماره خبر: 168504

سرانه فضای سبز منطقه1 کرج به استانداردهای مطلوب نزدیک شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرانه فضای سبز منطقه1 کرج به استانداردهای مطلوب نزدیک شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و به‌منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، اقداماتی توسط حوزه فضای سبز این منطقه صورت گرفت که طی آن سرانه فضای سبز به استانداردهای مطلوب نزدیک شد.
علیرضا کیان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردهای این واحد ساختن محیطی زیبا برای زندگی بهتر و ایجاد روحیه شاداب‌تر برای شهروندان می‌باشد. گفت: رویکرد شهرداری این منطقه افزایش سرانه فضای سبز شهری با لحاظ کردن استانداردهای تعریف‌شده است. کیان عنوان کرد: در راستای تحقق این مهم اقداماتی از قبیل تعویض پایه چراغ‌های بلوار شریعتی و مرتفع ساختن نقص تمامی ریسه‌های بلوار جانبازان را به انجام رسیده است. این مسئول خاطر نشان کرد: در همین راستا و باهدف زیبا شدن فضای شهری این اداره اقدام به لوله‌گذاری به طول 120 مترمربع به منظور آیباری فضای سبز کرده است.
وی همچنین از عملیات نرده گذاری به طول 200 مترمربع جهت مرتفع ساختن نیاز شهروندان و تأمین امنیت آنان خبر داد. مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، بابیان ضرورت ارتقاء سرانه فضای سبز در سطح منطقه، عنوان کرد: هم‌اکنون سرانه فضای سبز سطح منطقه مطلوب و با استانداردهای لازم فاصله کمی داشته که با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توانسته‌ایم فضای سبز را در سطح منطقه ارتقا داده و زمینه رفاه و آسایش شهروندان فراهم‌سازیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود